Blog o życiu

Zdjęcie Świętne Oklahoma Komisja podatkowa

Oklahoma podatkowa Komisja ZDJĘCIA:

została wybrana

Oklahoma Nowy dysku
Oklahoma Komisja podatkowa
powyżej obraz www.tax.ok.gov/~~number=plural wiadomości kodu z OK.gov:Ein~~HEAD=pobj nowej tablicy rejestracyjnej dla stanu Oklahoma został wybrany! Na stronie internetowej Oklahoma Komisji podatkowa (www.tax. ok.gov) nowy projekt płyty jest wyświetlany, a wszystkie regulacyjne tablice rejestracyjne Oklahoma z dnia 2 stycznia 2009 roku nowy napęd wyposażony jest w Sacred Deszcz Strzałka rzeźby Oklahoma artysta Allan Houser wymienić (1914/94) .o Kod www.westokjournal.com/blog.asp?id=345

Historic Route 66
Oklahoma Komisja podatkowa
US Route 66, (znany również jako Route 66, lub do Will Rogers Highway) była autostrada w Highway System USA. Jednym z oryginalnych dróg federalnych, US 66 powstała w dniu 11 listopada 1926 roku, nawet jeśli objawy nie iść aż do następnego roku. To pochodzi z Chicago, Illinois, przez St. Louis, Missouri, Kansas, Oklahoma, Teksas, Nowy Meksyk, Arizona i Kalifornia pobiegł przed kończącym się w Los Angeles w sumie 2448 mil (3939 km) .route 66 przeszła wiele ulepszeń i dostosowania kursów. Większość osób dotkniętych ogólny przebieg lekko. Jednym z tych, spowodowało ruch punktu końcowego z Los Angeles do Santa Monica. Wbrew powszechnemu przekonaniu, Route 66 nigdy nie prowadził do morza; jest zatrzymany na byłego US-101, na skrzyżowaniu dzisiejszej Lincoln Boulevard i olimpijskim Boulevard.Route 66 była wielka ścieżka migracji na zachód, szczególnie podczas Dust Bowl z 1930 roku, a wspierał gospodarkę w społeczności, przez które przeszedł drogowego. Ludzie byli bogaci, ze względu na rosnącą popularność autostrady, a te same osoby, później walczył z autostrady przy życiu, nawet z rosnącym zagrożeniem nowego systemu autostrad do halten.US-66 został oficjalnie świadczenia (tj wycofana z eksploatacji, oficjalnie System Highway Stany Zjednoczone usunięte) w dniu 27 czerwca 1985 roku [2], po zdecydowano trasa nie jest już istotne i zostały zastąpione przez Interstate Highway System. Części drogi, które zostały przekazane przez Illinois, Nowy Meksyk i Arizona, National Scenic skrót nazwy & amp; quot wyznaczona; Historic Route 66 & amp; quot ;. Zaczęło karty w tej formie zurückzukehren.Geschichte lokalizację szosy US Route 66, pod koniec 1930 roku, w zakresie nowoczesnej autostrady międzystanowej przez Oklahoman Cyrus Avery system.Championed 1923, kiedy zaczęły się pierwsze dyskusje na temat krajowego systemu autostrad US 66 został podpisany po raz pierwszy w 1927 roku jako jeden z pierwszych autostrad w USA, choć nie całkowicie utwardzona, dopóki 1938. Avery upierał się, że autostrada numer rundy i miał numer 60 proponuje się ich zidentyfikować. Spór wybuchł nad numerem 60, w dużej mierze z delegatów z Kentucky, autostrady Virginia Beach w Los Angeles w USA 60 i USA 62 będzie między Chicago i Springfield w stanie Missouri. Ciąg dalszy argumenty i kontrargumenty i wniosek był prowadzony między USA 60 Virginia Beach i Springfield, Missouri, i na trasie Los Angeles Chicago jest US 62. Oferta Kalifornia Avery osiedlili się na & amp; quot; 66 & amp; quot; (który był obsadzony), ponieważ myślał, liczba dwucyfrowa będzie łatwe do zapamiętania, jak również przyjemne do powiedzenia i hören.Nachdem nowy system Federal Highway został oficjalnie ustanowiony, Avery wezwał do ustanowienia US Highway 66 Stowarzyszenia do pełnej nawierzchni droga od końca do promowania, do końca i do promowania podróży w dół drogi. W 1927 roku w Tulsa, Oklahoma, stowarzyszenie zostało oficjalnie ustanowione z Janem T. Woodruff Springfield, Missouri wybrany pierwszym prezydentem. W 1928 roku, stowarzyszenie podjęło pierwsze starania, public relations, & amp; quot; Zespół cieśni kanału nadgarstka Derby & amp; rdquo ;, wyścig z Los Angeles do Nowego Jorku, którego ścieżka z Los Angeles do Chicago, by na Route 66. Bądź reklama pracował: kilku dygnitarzy, w tym Will Rogers, przywitała biegaczy w niektórych miejscach na torze. Klub dalej służyć jako głos dla firm wzdłuż autostrady aż rozwiązana w 1976th Znaki trasy aż do 1940 Jahre.Reste oryginalny & amp; quot; State & amp; quot; Right-of-way markerem służyć jako & amp; quot; Duch & amp; quot; jest od pierwszych dni budowy drogi. Była to część budynku odległości 66.Traffic dorastał na autostradzie 1927 przekazał go przez geografii dzięki. Wiele z autostrady był zasadniczo płaskie i to od autostrady A popularna ciężarówka trasy. Dust Bowl 1930 widziałem wiele rodzin rolniczych (głównie z Oklahoma, Kansas i Teksasie). W kierunku zachodnim do pracy w rolnictwie w Kalifornii Route 66 to główna droga podróży dla tych osób, często nazywane pogardliwie & amp; quot; & Amp; quot ;. Okies A w czasie kryzysu, nie było pewne ulgi dla społeczności na autostradzie. Z Trasa przez wielu małych miast i przyczynił się do wzrostu ruchu na autostradzie, na wzrost mama i pop firm (zwłaszcza jak stacje benzynowe, restauracje i miejscach mocy) w górę iw dół LandstraßeEin bardzo wczesnego autostrady, podobnie jak wszystkie pozostałe początku drogi, żwir lub sortowane, był brud. Dzięki staraniom Stowarzyszenia US Highway 66, Route 66, pierwsza autostrada w 1938 roku kilku miejscach był całkowicie wybrukowane były niebezpieczne, więcej niż jedna część autostrady przydomek & amp; quot; Krwawa 66 & amp; quot; i stopniowo praca została wykonana zgodnie wyrównać te segmenty, aby usunąć niebezpieczne zakręty. Jednak część (poprzez Czarnej Góry Arizona) był pełen ostrych serpentynami i była stroma wzdłuż całej trasy, tak bardzo, że niektórzy wcześni podróżnych, zbyt przerażony perspektywą prowadzenia takiej potencjalnie niebezpieczną drogę okazało, miejscowi nawigacja klasę uzwojenia. Sekcja pozostał aż do 1953 roku, mimo to, Route 66 nadal popularny Route.Im II wojnę światową, to dlatego, że przemysł wojenne w Kalifornii więcej migracji na zachód. Route 66, już popularny i pełni utwardzona bardzo, stał się jednym z głównych szlaków i służył również do przenoszenia sprzętu wojskowego. Fort Leonard Wood w Missouri był położony w pobliżu autostrady, który szybko został uaktualniony do drogi ekspresowej na miejscu, aby pomóc w ruchu wojskowego od hotelu. Łańcuch Rocks Most został zbudowany do wykonywania 1950 rosnący ruch z Route 66 w pobliżu St. Louis.In, Route 66 była głównym autostrady dla urlopowiczów w kierunku Los Angeles. Droga przez pustynię, w pobliżu Painted Wielkiego Kanionu minął. Meteor Crater w Arizonie był kolejnym popularnym przystankiem. Ten duży wzrost turystyki z kolei doprowadziło do wzrostu handlu z różnego rodzaju atrakcji teepee przydrożnych tym kształcie motele, zamrożonych trybunach kremem, indyjskich sklepów ciekawostka i hodowli gadów. Meramec Caverns w pobliżu St. Louis zaczął reklama w stodołach, billing się jako & amp; quot; Jesse James & amp; quot ;. Wsunąć Big Texan reklamowane bezpłatną 72 uncji stek obiad dla każdego, kto może zjeść całą rzecz w godzinę. To także narodziny szybki przemysłu spożywczego: Red Giant Hamburg w Springfield, Missouri, miejscu pierwszego przejazdu przez restauracji, a pierwszy McDonalda w San Bernardino w Kalifornii. Zmiany takie jak te w krajobrazie dalej cementuje 66 reputacji jako niemal doskonały mikrokosmos kultury Ameryki, która weszła w 1956 roku teraz verbunden.RückgangDer od początku samochodowym końca na Route 66 wraz z podpisaniem ustawy z autostrady Interstate przez prezydenta Dwighta D. Eisenhowera. Zgodnie z ogólną walk w europejskim teatrze podczas II wojny światowej, Eisenhower był w Niemczech z dróg szybkiego ruchu, lub & amp; rdquo pod wrażeniem; & Amp; quot ;. Autostrady Eisenhower zwrócił podobny system dróg dla USA, w którym można by ewentualnie jazdy z dużą prędkością z jednego końca kraju na drugi, nie zatrzymując się i ułatwiając wojska w razie zagrożenia bezpieczeństwa narodowego jego mobilisieren.Während prawie 60-lat istnienia, Route 66 był pod ciągłym zmianom. Jako inżynierowie Highway stał się bardziej wymagający, ciągle szukał więcej bezpośrednich połączeń pomiędzy miastami. Wzrost ruchu doprowadziła do szeregu większych i mniejszych dostosowania kursów w USA 66 na przestrzeni lat, zwłaszcza w pierwszych latach po II wojnie światowej, kiedy Illinois USA rozpoczął poszerzenie do czterech pasów ruchu 66 w ciągu prawie całego państwa z Chicago do Missisipi Rzeka, na wschód od St. Louis, Missouri, a zawarte obwodnic wokół wszystkich miastach. Od początku do połowy 1950 roku, Missouri również jego sekcje US 66 w pełni zaktualizowany do czterech pasów ruchu z obwodnic. Większość nowszych cztery pasa 66 brukowej w obu państw było w Interstate Highway System w późniejszych latach aufgerüstet.Einer szczątki Route 66 autostrady jest obecnie w Veterans Parkway, wschód i południe w Lozannie, Szwajcaria i Bloomington, w stanie Illinois znany. Dwa zamiatanie krzywe na południowym wschodzie i południowym zachodzie miast były pierwotnie przeznaczone na komfortowe przenoszenie uchwyt z prędkością do 100 mph, w ramach wysiłku, Illinois 66 autostrady odpowiednik dla transportu wojskowego do machen.Im 1953, pierwszy Głównym obwodnica USA 66 wystąpił w Oklahomie z otwarciem Turner Turnpike pomiędzy Tulsa i Oklahoma City, Oklahoma. Nowy 88-kilometrowa droga płatna US 66 na całej długości i mostkiem każdego z miast wzdłuż 66. Turner Turnpike został w 1957 roku dołączył do równoległego nowy Will Rogers Turnpike, przy granicy Oklahoma-Missouri zachód dołączyli Joplin Tulsa, w stanie Missouri , również równolegle do US 66 a. z pominięciem miasta w północno-wschodniej Oklahomie oprócz całym stanie Kansas Oba Proce Oklahoma były zaraz Interstate 44 wyznaczają, wraz z USA 66 obwodnicy w Tulsa, że ​​sind.In miasto podłączony do dwóch Proce niektórych przypadkach, jak wiele obszarów, w stanie Illinois, nowy Inter nie tylko równolegle starą trasę 66, nie jest faktycznie podjęte dużo. Typowe podejście było zbudować nowy zestaw utworów, a następnie przenieść jeden kierunek ruchu, aby go następnie odbudować stare ulice, ponieważ nowe pasy dla kierunku ruchu, a na końcu drugiej starej zestaw pasów do zostawić lub przekonwertować je do Asphaltstrasse.Das samego scenariusza był używany w zachodniej Oklahomie, gdy USA 66 po raz pierwszy zaktualizowany do autostrady czterech pasach ruchu, jak opisane przez Sayre przez Erick na granicy Teksasu w Texola w 1957 i 1958 roku, gdzie stary chodnik był utrzymuje się w kierunku zachodnim i nowym torze równoległym do ruchu Eastbound zbudowany (Much tej sekcji został całkowicie pominięty I-40 w 1975 roku), a na pozostałych dwóch sekcjach; Kanut do Elk City w 1959 Hydro do Weatherford w 1960 roku – oba doprowadzić do budowy nowego kierunku zachodnim pasie w 1966 roku, aby uaktualnić do autostrady w górę do pełnych standardów międzypaństwowych i obniżania stary bruk do USA 66 fasadą stanu dróg , W początkowym procesie budowy I-40 w West Oklahoma, państwo obejmowało również projekty w celu świadczenia przejścia w El Reno, Weatherford, Clinton, Kanut, Elk City, Sayre, Erick i Texola autostrad cztery pasa uaktualnienia nie dostępna tylko bezszwowe przejścia z sekcji wiejskich I-40 z obu stron miasta, ale także, aby zapewnić łatwy dostęp do miast, w późniejszych latach dostępne po I-40 obwodnic zostały zakończone. Niektórzy właściciele firm i liderów obywatelskich w miastach wzdłuż USA 66 były całkowicie przeciwne pominięciem obawiając się utraty wpływów gospodarczych i podatkowych. W 1963 roku Nowy Meksyk ustawodawca uchwalił przepisy, które pozwala uniknąć budowy wokół miast międzypaństwowych zakazane przez lokalne życzenie. Prawodawstwo to było krótkotrwałe, jednak z powodu nacisków ze strony Waszyngtonu i groźba utraty funduszy federalnych autostrad więc +1.965 został uchylony w 1964 Tucumcari i San Jon byli do pracy z pierwszych miast w Nowym Meksyku, w porozumieniu z stanowych i federalnych urzędników w określaniu pozycje w I-40 omija jak najbardziej zbliżone do ich sektorów biznesowych, aby umożliwić łatwy dostęp dla osób podróżujących autostrady swoich miejscowościach. Inne miasta szybko spadł w linii, w tym Santa Rosa, Moriarty, dotacji i Gallup, choć nie było werden.In zablokowane do 1970 roku, że większość z tych miast, które korzystałyby z I-40 w latach 1960, większość odcinków wiejskich US 66 był od I-40 w Nowym Meksyku z najbardziej godnym uwagi wyjątkiem jest pas 40 mil od granicy Teksasu w Glenrio zachód przez San Jon zastąpić Tucumcari, który zawsze ze względu na coraz większą zdradliwe cięższe ruchu na Wąska szosa dwa pasa. W ciągu 1968 i 1969 roku, w tej części USA 66 był często używany przez mieszkańców i podróżnych amp jako rdquo; Ubój Lane & amp; quot; z powodu licznych urazów i wypadków śmiertelnych na tej trasie. Aby uzyskać lokalną i biznesowej oraz liderów obywatelskich i mediów wezwał stanowych i federalnych autostrad urzędników, zbudowane I-40 przez obszar, ale zachowali spory proponowanego zarządzania autostradą w vicinty San Jon się plany na kilka lat, jak urzędnicy federalni propopsed, że I -40 uruchomić jakieś pięć pięćdziesiąt pięć mil na północ od miasta, a władze lokalne i państwowe nalegał na proponowanej trasie, która dotknęła północne granice miasta San Jon w związku. W listopadzie 1969 roku rozejm został osiągnięty, kiedy federalni urzędnicy autostrady zgodził się na budowę trasy I-40 na obrzeżach miasta, oferuje więc lokalne firmy zależy ruchu autostrady łatwy dostęp do iz autostrady autostradą północ-południe, przekreślonego stary US 66 w San Jon. Interstate 40 została zakończona z Glenrio po wschodniej stronie San Jon w 1976 roku i rozbudowany w 1981 roku Tucumcari na zachodzie, w tym obwodnic wokół obu Städte.Ursprünglich planowanych autostrad urzędników, którzy do ostatniej części Stanów Zjednoczonych 66, które są pomijane przez autostradach w Teksasie, ale w wielu miejscach było, nie budowę nowych autostrad sądowych. US Highway 66 Stowarzyszenie Głos stał się dla ludzi, którzy obawiali się utraty swojej działalności. Ponieważ na skrzyżowaniach drogi tylko pod warunkiem dostępu przez pochylnie, podróżni nie mogli wyciągnąć bezpośrednio z autostrady w biznes. Pierwsze plany miały umożliwić (głównie sieci krajowych), są umieszczane w międzypaństwowych median. Takie pozwy skutecznie zapobiega to na wszystkich, ale płatnych dróg. Niektóre miasta w Missouri groził pozwać państwo, jeśli oznaczenie US 66 został usunięty z drogi, choć procesy nigdy się nie zmaterializowały. Kilka firm już wiadomo, że na US-66 i strach przed utratą liczby spowodowało w stanie Missouri oficjalnie żądają określenia & amp; rdquo; Interstate 66 & amp; quot; dla St Louis do sekcji Oklahoma City trasy, ale została odrzucona. W 1984 roku, Arizona widział również ostateczną odcinek autostrady wycofany z zakończeniem Interstate 40 przez Williams. Wreszcie, decertification autostrady od American Association of State Highway i Transportu urzędników w następnym roku, US Route 66 oficjalnie przestał existieren.Mit likwidacji USA 66, nie ma jednej drogi międzypaństwowych został wyznaczony do ich zastąpienia. Interstate 55 obejmował odcinek od Chicago do St. Louis; Interstate 44 odbywa się ruch na Oklahoma City; Interstate 40 wziął największy kawałek, zastępując 66 do Barstow w Kalifornii; Interstate 15 przejął na trasie do San Bernardino; Interstate 10 i Route 66 ruch odbywa całej metra Los Angeles do Santa Monica.Nach decertificationStädte jak Kingman, Arizona promując współpracę z tras 66.When autostrady został wycofany ze służby, odcinki drogi zostały zbyte na różne sposoby są. W wielu miastach, trasa stała się & amp; quot; Biznes Loop & amp; quot; do autostrady. Niektóre odcinki były autostrady, drogi lokalne, napędy prywatne, lub zostały porzucone. Mimo, że nie jest już możliwe, podjąć Route 66 nieprzerwanie aż z Chicago do Los Angeles, ponad osiemdziesiąt procent pierwotnej trasy i alternatywnych trasowania są nadal napędzane starannego planowania. Niektóre trasy są bardzo dobrze zachowane, w tym między Springfield, Missouri i Tulsa.Einige Zjednoczonych oznaczenie 66 na części autostrady utrzymują, choć jako dróg krajowych. Missouri Autostrady 366, 266 i 66 są wszystkie oryginalne odcinki autostrady. Oklahoma State Highway 66 pozostaje jako alternatywa & amp; quot; Darmowe & amp; quot; Trasa w pobliżu jego Proce. Długi odcinek w Arizonie podpisany Arizona State Route 66 linki Seligman do Kingman. Odcinek ulicy powierzchni pomiędzy San Bernardino i La Verne (znany Foothill Boulevard) na wschód od Los Angeles zachowuje swój numer, jak State Route 66. Kilka drogi powiatowe i ulice miasta były również zachować & amp; quot; 66 & amp; quot; Namen.WiederbelebungRoute 66 stowarzyszeń były zarówno w Arizonie i Missouri ustalone oddzielnie. Inne grupy z innych krajów, a następnie Route 66. W tym samym roku, stan Missouri oświadczył Route 66 w tym stanie, a & amp; quot; State Historic Route & amp; quot ;. Pierwsza & amp; quot; Historic Route 66 & amp; quot; Marker wzniesiono na Kearney Street w Glenstone Avenue w Springfield w stanie Missouri (obecnie zastąpiony, oryginalna płyta jest umieszczona na Route 66 State Park w pobliżu Eureka). Inne zabytkowe markery teraz linia czasami sporadycznie cały 2400 mil (3860 km) długości drogi. Odcinek drogi w Arizonie został umieszczony w Krajowym Rejestrze miejsc o znaczeniu historycznym; Arroyo Seco Parkway w Los Angeles Area i Route 66 w Nowym Meksyku zostały wykonane w krajowych malowniczych zaułkach; oraz w 2005 roku, stan Missouri wykonane z drogi publicznej sceniczny skrót z Illinois do Kansas. W miastach Rancho Cucamonga, Rialto i San Bernardino w Kalifornii, są USA 66 tablicach wraz Foothill Boulevard, w Huntington Drive, w mieście Arcadia.Route 66 i amerykańskiej popkultury Route 66 dała nazwę firmy, a także w literaturze , muzyka popularna i telewizji uwieczniony. Mimo, że kilka firm dowiedziałem Route 66 ze względu na ich bycia na lub są połączone w pobliżu autostrady, Phillips 66 rzeczywiście droga była stosunkowo płaski i wziąć udział w ich imieniu bezpośrednio z Autobahn.Da przez Oklahoma prostu wybrał dwóch inżynierów chemików, nowy gaz z Aby przetestować firmę oleju Tulsa pod koniec 1920 roku. Samochód firma oni jechali Ran wyjątkowo dobrze na nowej mieszaniny, po czym inżynier w fotelu pasażera zawołać, że samochodu & amp; quot; Postępować jak & amp; quot ;. sześćdziesiąt Jego towarzysz spojrzał na szybkościomierz i powiedział, że oni (106 km / h) uruchomić więcej jak 66 mil / godz. Połączenie liczby autostrad i prędkości samochodu doprowadziło do nazewnictwa Phillips 66 benzyny, marka nadal sprzedawane dzisiaj. Fontanna Buckingham w Chicago, oficjalny punkt wyjścia Route 66 w 1939 roku opublikował pisarza Johna Steinbecka Kalifornii Grona gniewu, powieści o migracji w kierunku zachodnim, Oklahoma Dust Bowl rolników California San Joaquin Valley. Książka opisuje problemy, które muszą stawić czoła wielu z nich, w tym uszczerbku i ubóstwa, ponieważ mam nadzieję, że udał się do lepszego życia. W tej książce, spędził rozdział opisujący Westward Expansion, lejek Oklahoma City i napędy na Route 66. Odniósł się do Route 66 jako & amp; quot; Matka Droga & amp; quot ;, pseudonim autostrada nadal. Książka zdobyła Nagrodę Pulitzera i uczynił drogę nawet berühmter.Im 1946, kompozytor i pianista jazzowy Bobby Troup napisał swoje najbardziej znane utwory, & amp; quot; (Get Your Kicks On) Route 66 & amp; quot; aby dostać się do jazdy na samej autostradzie, do Kalifornii. Przedstawił go Nat King Cole, co z kolei stało się jednym z największych hitów w jego karierze. Tytuł ten został po raz pierwszy opisany przez Troup kobiety, Cynthia, który zaproponował mu towarzyszyć w podróży. Piosenka stała się hitem później Chuck Berry, a został worden.Die zarejestrowana przez wielu późniejszych artystów, jak The Rolling Stones, Depeche Mode i John Mayer autostrady ma także swoje nazwisko w popularnym serialu, Route 66, latach 1960-1964 Widziany na CBS. Spektakl opisuje Martin Milner i George Maharis jak śmierć i Buz, dwóch młodych mężczyzn w Corvette szuka przygody na amerykańskich autostradach. Maharees został później zastąpiony przez Glenn Corbett, który odegrał Vietnam Vet nazwie powrotną Linc. O dziwo, choć cały program został nakręcony na miejscu, było rzadko wzdłuż Route 66. Od tego czasu zastrzelił Corvette, samochód ma najbardziej z Route 66. piosenkę z serialu, długo odcinkowych z General Motors reklamy za związane, Corvette, został napisany i Nelson Riddle spielten.Eine i jego zespołu innego słynnego produktu GM ma silne połączenie z Route 66: The Cadillac Ranch, niedaleko Amarillo w Teksasie, ma kilka dziesięciu starych Cadillacs stojąc pod kątem, z ich przodu kończy się w ziemi vergraben.Ein drużyny koszykówki NBA Development League, to 66ers Tulsa, został nazwany po trasie. Droga pożyczył także jej nazwę w niewielkim zespole ligi baseballowej, Inland Empire jest linia 66ers.Derzeit K-Mart dżinsów nosi również nazwę dawnej autostrady jako & amp; Quot marki; Route 66 & amp; quot; .Na film Disney Goofy Movie. Goofy i Max są na wakacjach z Route 66 fahren.Im Stargate SG-1 odcinek & amp; quot; Jedna tysiące dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć & amp; quot; zespół SG-1 podróżuje poprzecinany autostrady, z rekwizytów US Route znaków drogowej geschrieben.Die tarczy autostrada była & amp autobus VW wraz długi odcinek trasy; rdquo; legendarna Route 66 & amp; quot; Stacy Peralta w Dogtown i Z-Boys.Die filmu Disney / Pixar Cars głównie w fikcyjnym mieście Radiator Springs, jest ustawiony na Route 66 i dojechać do I-40- Radiator Springs w dużej mierze w oparciu o Amboy, Kalifornia, istniejącego Route 66 miasta, które odnotowały gwałtowny spadek, otwarty w I-40 w roku 1970. Film został pierwotnie zatytułowany Route 66, ale on zmienił nazwisko, aby uniknąć nieporozumień z rocznika 1960-telewizyjnego. To otwarte w dniu 9 czerwca 2006. Kilka znanych miejsc związanych Route 66 pojawiają się w filmie, w tym wizualną hołdzie Cadillac Ranch i U-Drop Inn w Shamrock, Texas.Im mangi Shaman King, Yoh Asakura i jego grupy po kraj w Ameryce, nie są pewni, czy to ma faktycznie tam do Tao Ren się oni po otrzymał znak na Route 66 Plätzen.SpitznamenIm biegiem lat, US Route 66 wiele przydomków: Wielki Diagonal drodze, Zaraz po Route 66 została uruchomiona, otrzymała ten przydomek, ponieważ wiele z autostrady (Chicago do Oklahoma City) prowadził po przekątnej, w przeciwieństwie do innych Autobahnen.Als takie jest Main Street obowiązków Ameryki do współpracy przez US Highway 66 ubieranie promować autostrady. Tytuł był używany nawet przez zwolenników US Route 40, ale grupa Route 66 została erfolgreicher.Die Mother Road, zwana w Grona gniewu przez Johna Steinbecka zastosował to werden.Der tytuł nadal na autostradzie Will Rogers autostrady & amp; quot; oficjalnie & amp; quot; Jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt dwa nazwał to przez US Highway 66 Stowarzyszenia Tablica poświęcona autostradą do humorysta jest nadal w stosunku do zachodniego końca Route 66 w Santa Monica w Kalifornii. Było więcej tablice takie jak te; można znaleźć w Galena, Kansas. Pierwotnie był on na linii stanu Kansas, Missouri, ale zostanie przeniesiona do Howard Litch Memorial Park w 2001.

Tagi: , , , ,

Related posts

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.




Top