Blog o życiu

zdjęcie taxi

sprawdz koniecznie ZDJĘCIA taxi:

Więcej Kuba Gru 2011 – 037
taxi
Przepis ten będzie drugi zestaw kilkuset zdjęć w Hawanie, na Kubie, w grudniu 2011 roku pierwsze zdanie zawierające co czułem 100 najlepszych zdjęć 3500+ zdjęć zostały przesłane wcześniej. Można znaleźć href=”http://www.flickr.com/photos/yourdon/sets/72157628422219911/”> Ta kobieta była starannie ubrana w faux-Costume / ubranie, w nadzieja turystów mają być fotografowane, w zamian za niewielką kwotę pieniędzy. Byłem bardziej zainteresowany kontrast barw pomiędzy jej suknia / bluzki i żółtej ścianie za nią … Uwaga:. Wybrałem ten na zdjęciu, w grupie pięciu, że wysłał do serwisu Flickr w godzinach porannych od 3 stycznia 2012 roku, niż mój & amp; quot; Photo of the Day & amp; quot; Jak wspomniano powyżej, byłem zafascynowany kontrast kolorów między odzieży damskiej i ścianą, że opierał. *********************** Jak w moim pierwszy zestaw proponowanych zdjęć na Flickr, Kuba idei podróżowania href = „http://en.wikipedia.org/wiki/Cuba” Kod Kubie – – przynajmniej dla wielu Amerykanie dziś – prawdopodobnie udać się do Korei Północnej, tak. To jest tabu, zakazane przez rząd – i szczerze mówiąc, to dlaczego ktoś miałby się przejmować? Ale podróżować dla kogoś takiego jak ja, który spędził swoje dzieciństwo w czasach zimnej wojny w 1950 roku, i poszedł do college’u zaraz po Castro przejął władzę, a krótko przed Zatoce Świń i kryzysu kubańskiego, pomysł na Kubę ma zupełnie inny Untertöne.Und ale Kuba jest tylko 90 mil od Key West (jak byliśmy tak często przypominał w 1960 roku), a klimat nie jest chyba w przeciwieństwie do kilkunastu wysp karaibskich, które odwiedziłem w ciągu roku mieć. Liczne podróże przyjaciele mają quasi-prawne na Kubę latania na przestrzeni lat, z Kanady lub Meksyku, a oni wszyscy wrócili ze wspaniałymi zdjęciami i ciekawymi opowieściami o żywą, barwną kraju. Więc jeśli ludzie w Santa Fe kodu Warsztaty fotograficzne komunikat w listopadzie 2011 roku wysłał serię zdjęć warsztaty zapowiedź w Hawanie, mamy pokusę, nie podpisać wpis widerstehen.Der na Kubie okazała się banalna: jedną noc w Miami, 45-minutowego lotu czarterowego prowadzonym przez American Airlines i celnych / formalności imigracyjnych, sprawdzony doraźnym lub nieistniejące. Po południu, nasza grupa została przetestowana w Parque Central Hotel w centrum Hawany – gdzie pokoje były przestronne, obsługa była przyjazna, jedzenie było bardzo smaczne, był rum pyszne, a internet był dobrze … , powoli i teuer.Wir ostrzegł, że niektóre z naszych amerykańskich udogodnień – takich jak karty kredytowe – nie byłyby dostępne, i byliśmy przygotowani na dość spartańsko tygodnia. Ale bez względu na to, jak przygotowane byliśmy chyba intelektualnie, to zajmuje trochę czasu, aby dostosować Skype bez żadnej usługi BlackBerry w kraju, który nie ma obsługi iPhone bez telefonu opartego na Twitter, Facebook i Google+. Byłem całkowicie zadowolony, że nie było żadnych Burger King, Pizza Hut, nie ma żadnego Wendys, Starbucks i McDonalds. Były Coca-Cola (klasyczny), ale nie Diet Coke (lub Coca-Cola Light). Nie było syreny policyjne, bez syreny pogotowia, i żadne dzwony. Nie było żadnych iPody, aw konsekwencji nie ma dowodów na ludzi podłączonych do ich muzyki przez cienkich białych słuchawkom, które dostarcza Apple z ich urządzeń. Brak iPadów, rozpala brak Zakątki nie … dobrze, pojawi się obraz. (Warto zauważyć, że turyści rozpocznijmy ziemia teraz wejść w większej liczbie, Kuba na krawędzi wzmacniacz &; wydaje quot, modern & amp; quot; inwazja, kiedy wrócę za kilka lat Spodziewam się, aby w pełni zobaczyć sklepów Kentucky Fried Chicken na każdym rogu). Ale było wiele przyjaznych ludzi w Hawanie, spychając ulice, zaglądając przez okna i drzwi, śmiejąc się i krzycząc i wymachując przy przyjaciółmi i nieznajomymi. Wszyscy byli dobrze ubrani w czyste ubrania (czego dowodem w niekończących się linii odzieży zwisający z sznurach rozpiętych na ścianie widać było wszędzie na ścianie); Ale nie było markowe dżinsy, nie fantazyjne buty, biżuterię i ciężki oznak krzykliwe ubrania wszelkiego rodzaju, jak kilka innych krajów rozwijających się, ludzie byli czasami trochę zbyt przyjazne. – Zawsze taksówką, przejażdżka rikszą, mała wymiana w & amp; Oferta quot; Dziennik & amp; quot; Waluta (peso wymienialne lub & amp; quot; cuqs & amp; quot;) do & amp; quot; local & amp; quot; Waluta (peso), dobry posiłek i świetny napój w pobliskiej restauracji lub barze, strzyżenie, manicure, albo tylko trochę … hmm, no przyjaźni (ofert, które prowadził gama z & amp ; quot; Señor & amp; quot; na & amp; quot; amigo & amp; quot; na & amp; quot; przyjacielu & amp; quot;). Na drodze, często czułeś się w ziemi zgiełku; ale jeśli się uśmiechnął, pokręcił głową i powiedział uprzejmie: & amp; quot; Nie & amp; quot; Ludzie zwykle uśmiechnął się i znowu aus.Wie do fotografii: dobrze, byłem w jednym z trzech różnych grup warsztatowych, z których jeden miał każdy z około tuzina osób. Te trzy tuziny indywidualnych fotografów były dobrze wyposażone w najnowocześniejszy sprzętu firmy Nikon i Canon, a skupia się na kilku kwestiach w ogólnym budynku i architektury, szkolenia balet, walki kogutów, boks, rodeo, wioski rybackie, stare samochody, wnętrza domów ludzi, sceny uliczne i ludzie. Wielu ludzi. Jak w każdej innej części świata, które odwiedziłem, ludzi, najbardziej interesujące. Widzieliśmy młodych i starych, mężczyzn i kobiety, Szumne dzieci, szpakowaty starsi, policja, kierowcy autobusów, a ludzie z niemal każdej możliwej ulicach Rennen.Die były czyste, ale nie bez skazy; a ulice były zapchane rowerów i motocykli i Pedi kabiną, taksówki, autobusy, koni i frakcji ciężkich, pieszych, psów ( bardzo , psów, wiele spać spokojnie otoczony chodniku), a nawet kilka osób na wrotki. I, jak każdy, kto ma zdjęcia do Hawany wie widział to, wielu z nich, wiele, wiele starych samochodów. Plymouth, Pontiac, Dodge, Buick i Chevrolet wraz z okolicznościowym Cadillac. Niektóre były stare i zardzewiałe, ale większość została odnowiona, naprawione i odmalowane – często jaskrawo jasnych barwach każdego widma tęczy. Cherry różowy, szkarłat, Sunkist pomarańczowy, zielony, turkusowy i każdy cień niebieski, pomarańczowy, brązowy, i wiele więcej, że zapomniałem. Każdy z nas ulegli w warsztatach fotografii pokusę sfotografować samochód, gdy przyjechaliśmy … ale były wszędzie, używamy na co dzień, bez względu na to, gdzie byliśmy, a ostatecznie wszystkie nadmiernej cierpieć. (Na co warto, jeden z naszych kolegów warsztatów odwiedził osiem lat temu na Kubie, i powiedział nam, że w tym czasie nie było tylko starych samochodów w zasięgu wzroku, obecnie około połowa samochodów są mniej lub więcej- nowoczesny Kia, Audi, rosyjskim i innych Ladas & amp; quot; rodzajowa & amp; quot; kompaktowy samochód) .Powierzchnia Jedyną rzeczą, gdyby nie było w Hawanie gotowy umyśle rozpadu: prawie nie ma nowoczesne budynki, brak wieżowców i bardzo niewiele dowodów renowacji. Było kilka potworne, brzydka, rocznik 1950 budynek, który sączył & amp; quot; Rosja & amp; quot; ze wszystkich porów. Ale reszta budowli sięgają lat 40., 30s, 20s, a nawet na przełomie ubiegłego stulecia. Niektóre były kruszenie, niektóre były tylko fasady; niektóre wykazały oznaki tego rodzaju erozji słoną wodą można zobaczyć na morzu. Ale wielu po prostu wyglądał na stary i słaby, z łuszczącą się farbę i połamane cegły, jako zrujnowanym budynku, w którym slumsów znasz się w Ameryce Północnej. Ma bardzo silne poczucie miasto to było wszystko żywe i piękne w drugiej połowie 19 wieku i pierwszej połowy 20. wieku – a potem zatrzymał się czas martwy w swoim Spuren.Warum to się stało, i co zrobić, to coś, czego nie miał okazję do zbadania; istnieje ogólna niechęć polityki w celu omówienia szczegółów. Niektóre z Hawany wygląda mniej zamożnych regionach innych miastach Karaibów; a część z nich jest prawdopodobnie bezpośrednim i / lub pośrednim wynikiem pół wieku embarga USA. Ale część z nich wydaje się być wynikiem upadku Związku Radzieckiego na początku lat 1990 i późniejszego upadku pomocy zagranicznej, że Kuba abhing.Was własne zdjęcia: nie uczestniczyć w treningi baletu, ani nie widzę rodeo. Widziałem kilka ciekawych graffiti na niektórych ścianach, fotografowałem; ale z jakiegoś powodu, brakowało mi prawie wszystkie z licznych plakatów politycznych oraz stylizowane wizerunki Che Guevara na budynkach i murach. Co Skupiłem się na to zamiast & amp; quot; Sceny uliczne & amp; quot; ludzi i budynków i samochodów, które, miejmy nadzieję, daje poczucie tego, co jest to miejsce wie.Genießen!


Army 10-Miler Shadow Run – Camp Humphreys – 02 października 2011
taxi
Kod Więcej informacji Humphreys gospodarze armii 10-Miler shadow Run W. Wayne Marlow, US army garnizonu Humphreys, Public Affairs Obóz Humphreys KOREA POŁUDNIOWA – ponad 300 biegaczy z całego półwyspu koreańskiego wzięła udział w drugiej dorocznej armii 10-Miler Cienia uruchomić tutaj 02 października statt.in Waszyngtonie, 1 godzinę, 3 minuty, 51 sekund porucznik Robert Anderson z 532. batalionu Wywiadu Wojskowego wygrał wyścig nocny, zaprojektowany w celu odzwierciedlenia ciągu roku wojska. Pierwszy porucznik Sarah Rainville wziął koronę kobiet, powiedział w 1:16:44 beenden.Anderson początkowo myślał tylko dołożyć wszelkich starań i mają dobrą passę. Ale jeśli niektórzy z uczestników zmarł przedwcześnie go w wyścigu, skupić się zmienił swoje. „Chciałem spróbować i wziąć to łatwe … ale wtedy pęd adrenaliny hit i postanowiłem doprowadzić go”, powiedział er.Anderson utrzymywane stałym tempie, w drugiej połowie, aby uruchomić w ciągu zaledwie dwóch minut, kiedy po raz pierwszy pięć mile zrobił. „Czułem się dobrze przez cały czas,” powiedział. „Czułem się, jakbym miał coś w baku. Zacząłem trenować za ostatni rok, więc mam mój przebieg był zarozumiały.” Camp Humphreys Cień Spacer jest na dużym ekranie w armii 10-Miler w Waszyngtonie , DC, 9 października, a Anderson plany okazały się tam, aby go zobaczyć i uczestniczyć w jej drugim przebiegu 10 mil od tygodnia. „To było dla prep” powiedział er.Der byłego US Army Garrison Humphreys Komenda Sgt. Maj. Jason Kim wystrzelił pistolet otwarcie o 21.00 godz umieścić w rzeczywisty czas zbiega się uruchomić w Waszyngtonie Prowadzenie wymiany Kima, komenda Sgt zacząć. Mjr. Spencer Siwy rozpoczęła biegaczy pod chodnik Super Gym, a następnie dokonać ich droga wiła się po lotnisku ponownie dwukrotnie kończy się w Super Gym. „To jest absolutnie wspaniałe wydarzenie,” Gray. „Żołnierze pracują ciężko, więc jeśli można zrobić coś takiego esprit de corps budynku, jest to pozytywna rzecz. To szansa dla wszystkich, aby się dobrze bawić.” Jasne, chłodne powietrze w październiku pomógł utrzymać biegaczy świeże, jak stacje nawadniające było zajęte na trasie wolontariuszy. Stała zachęta przez innych podróżnych, a przez doping uboczu pomógł biegaczy na szkiełku mety. „To nie jest zbyt zimno. Jest ładna pogoda działa,” Gray. „Zawsze można coś nosisz, aby utrzymać ciepło, a jeśli robi się zbyt gorąco, można ubrać w dół.” Anderson zgodził się, że w wyścigu w idealnych warunkach. „Jest super pogoda, nie przegrzewa,” powiedział. „To jest najlepsza pogoda do biegania.” Anderson powiedział, że trzech braci w armii, którzy są wszystkie zapalonych narciarzy, a nie było innego połączenia rodzina dotyku. Specjalista Charles Rodgers IV Hawajach poleciał wyścig z ojcem, Charles Rodgers III, zarządzanie i prowadzenie Splish Splash na Humphreys. Dwa wykończone identycznych czasach 1.32.40.Neben idealnej pogody i entuzjastycznych obserwatorów biegacze byli traktowani na replikach Waszyngtonu, zbudowany zabytków Jeffrey Hubbard z Usag Humphreys Rodzina morale Biuro Opieki Społecznej i Rekreacji. Repliki, usztywnione od styropianu i drewna podporach były Wietnam Pamięci, Pentagon The Washington Monument, miejsca pamięci Lincolna i Jeffersona i kapitału. Projekt trwał około dwóch tygodni po Hubbard. „To było dać coś ekstra dla każdego czasu, aby spojrzeć na dysk i zrobić coś innego,” Hubbard powiedział. „Myśleliśmy, że patrząc na plakat byłoby nudne. Chcieliśmy im iść i zobaczyć zachętę, aby dać następnego. Będą tu w przyszłym roku. Są one zbudowane, aby trwać wiecznie.” Dyrektor wydziału III sport Lonnie Śledź zapisane wolontariuszy ma z pomogli uczynić trakcie sukces. „mieliśmy trzy pić tabele dotyczące kursu oraz w punkcie początkowym i końcowym,” powiedział. „Musieliśmy sprowadzić wolontariuszy szef, ludzi stojących na ulicy i rozpowszechniać ludzi przed numerów startowych i chipów tempie.” Chipy komputerowe na buty biegaczy, którzy uruchamiane i zatrzymywane, gdy ktoś przeszedł rozpoczęcia i zakończenia linie, dokładny czas 10 mil do uruchomienia alle.Für wszystkich zaangażowanych w logistyce z setkami ludzi, 10 mil, powiedział Hering większość prac zostało zrobione wcześniej. „pre-rejestracja jest najbardziej czasochłonne,” powiedział, są również narażone na koordynacji z żandarmerią wojskową, wspominając zamknięć drogowych, względach medycznych oraz taksówek i autobusów. Ale zapłacił całą pracę na końcu brane pod uwagę śledzia. Przed uczestnikami wyścigu pułkownik Joseph P. Moore były Usag Humphreys dowódcy reżyserii. „Jesteśmy tutaj, aby się dobrze bawić, a mam nadzieję, że twój dowódca powiedział, że jeśli nie ma PT ranka. Dziesięć mil nie jest łatwym zadaniem, „powiedział Moore. „Mam to pętla dużo chodzić w nocy. Jest tam dużo światła tam. Teren jest bardzo przyjazny. Nie ma wielkie wzgórza, po prostu dużo otwartej przestrzeni do uruchomienia.” Pierwsze trzy miejsca w mężczyzn 29 i poniżej kategorii były: Wbatt Reith (01:07:53); Samuel Smith (01:09:09) i Daniel Bates (1:09:35). Po Anderson w kategorii od 30 do 39 mężczyzn David Śnieg (01:12:41) i Nathan Stali (01:18:02) były 40-49 .W kategoria mężczyzn były pierwsze trzy miejsca Brett Bassett (1:14:49), Dan (Burnett 01:17:06) i Felix Lassus (1:18:57). Lider w kategorii 50 lat i mężczyźni byli Robert Nott (1:09:14), Mark Sullivan (01:09:57) i Kwon Song-KI (1:19:23) .Po Rainville u kobiet 29 i pod kategorią były Kyle Wilson (1:22 0,20) oraz Liela Moser (1:26:01). W kategorii 30 lat i kobiet, były najlepszych graczy Sarah stalowe (01:20:45), Adam Leinen (01:27:52) oraz Jamila Moody (1:34:11). Biorąc kobiety ponad 40 korony był Kim, Hui-ok (1:37:06). W damskiej ponad 50 kategorii, Barbara Garner (01:37:31) zajął pierwsze, a następnie Susan Jentoft (1:43:23) .Fotos uprzejmości US Army Garrison Humphreys, FMWR Marketing kliknij tutaj, aby dodać załogę oficjalnym Facebooku kodzie strony wentylatora / p> wyświetlacz <

01 marca (podobno), 1897
taxi
Do tej pory w mojej próbie,
podjęte w tym dniu / code miesięcy codziennie zamieszczać zdjęcia, mam już, że to sumienny nawet niezależny ekspert KPMG może każdy szparagi rzucić na mnie. Ale mimo poszukuje wysokiej i niskiej w całej Bibliotece Towers, byłem w pierwszym dniu miesiąca, w marcu podjętej zdjęcie do finden.Dieses obraz został znaleziony w marcu 1897, a kto mówi, że nie została podjęta w poniedziałek, 1 marca 1897? Wyglądało to tak, jakby sędzia siedział na wielkiej sprawy, od spojrzeń Hoo hah, kawaleria, masy itd (plus trzy losowe Psy – Dzięki, Kod Niall McAuley !) Wiele informacji poniżej toczy się w tym sądzie, ale niestety było to prawdopodobnie w czwartek 11 marca 1897. Co sprawiło, że 10 dni jest między przyjaciółmi, prawda? Kod Niall McAuley również niektóre informacje o statku SS Lara Decies: Journal of Waterford archeologiczne & amp; amp; Historical Society, nie. 53 1997 Kod : & amp; quot; Huta Neptuna trwa wielki statek był Lara zakończeniu Waterford Żeglugi Morskiej w 1868 roku, a wraz z jego czystych liniach i mocnych silników (200 KM), skraca czas przepustowości Liverpool trasie Waterford od 30 godzin, tylko ponad 18 godzin. Po starcie był to jeden z największych bydła łodzi na wodzie i dał jej właściciele 40 lat konsekwentnie i dość monotonny usługi przed ich sprzedaży do 1908 złamać & amp; quot.Die S.S. Kod Lara była oczywiście uchwyt na nabrzeżu w Waterford, prowadzonym przychodzące lub wychodzące na jej Waterford Liverpoolu. Kod Woesinger , które oceniły tę byłego osobistych wspomnień Edwarda Phelan, dyrektor Generalny Międzynarodowej organizacji Pracy (1888- 1967): & amp; quot; Przez cały tydzień nie byłoby innego parowiec zauważyć, że Lara, związany Comeragh lub Dunbrody na ich regularnych do Liverpool, parowiec Clyde Shipping Company w Glasgow; i raz na jakiś czas, niektóre dziwne tramp, zardzewiały i słabo kempt wydaje lub małą wygaszacz stałaby przez powódź pomógł sobie drogę na rzece pod żaglami. & Amp; lt; /i.&quot;Datum marca 1897NLI Ref .: Kod P_WP_0786

Tagi: ,

Related posts

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.




Top