Blog o życiu

Boeing | 747-422 | United Airlines | N199UA | Hongkong | Honk | VHHH

ZDJĘCIA taxi:

Boeing | 747-422 | United Airlines | N199UA | Hongkong | Honk | VHHH
Taxi
Wielka 862 zostaną usunięte Start i jest tutaj 07R w aktywnym nadzieja pasa do jego trans-Pacific lotu do San Francisco do verlassen.Ich, że UA San Francisco Hongkong usługi pobytu na Boeing 744 lat do kommen.Dieses zdjęcie można również obejrzeć tutaj: www.airliners.net/photo/United-Airlines/Boeing-747-422/23 … Kod

Przydrożne naprawy w Hawanie.
Taxi
Zbiornik Yank lub máquina są słowa na opisanie wielu klasyczne samochody (na przykład 1957 Chevrolet, Ford 1953, jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt osiem Dodge, etc.) na Kubie występuje przybliżony 60.000 z nich nadal jeździć po ulicach dzisiaj. W 1962 roku embargo USA wobec Kuby została wprowadzona, i pokroić na wymianę handlową między dwoma krajami. Oznaczało to, że samochody nie są już dostać na Kubie nowych części zamiennych, jeśli coś złamał. Obecnie jedynym sposobem na utrzymanie tych samochodów na drodze dzisiaj, aby dostosować kubańskich produktów gospodarstwa domowego i pomysłowość technologii Radziecki w tych pojazdach. Jeśli samochód nie jest w stanie naprawić w tym czasie samochód jest zazwyczaj albo „zaparkowany” dla przyszłych napraw, lub „oddzielone od” (dla dodatkowego dochodu dla właściciela rodziny do produkcji), tak, że inne samochody może utrzymać się na drodze. W latach wpływów ZSRR na Kubie, ład, Moskvitchs i Volgas został przywieziony najważniejsze samochody przez reżim komunistyczny, zwłaszcza do użytku rządowej. W wyniku wewnętrznych ograniczeń ekonomicznych, do dnia dzisiejszego nie ma czegoś takiego jak prywatne nowego lub używanego europejskich lub azjatyckich salonie samochodowym na Kubie do samodzielnego zakupu poprzez regularne Kubaner.Die tylko amerykańskich samochodów, które są kupowane dla użytku osobistego w Kubie może (z & amp; quot; szczególne & amp; quot; płyty) są te, które zostały wcześniej zarejestrowane do użytku prywatnego i nabyte przed rewolucją. Jednakże, jeżeli właściciel nie ma prawidłową pracę papieru jako „traspaso”, pojazd nie może być sprzedany zgodnie z prawem. Amerykańskie samochody, którzy byli obecni w czasie zakaz dostał za troskliwą opiekę i pomysłowość. I było wiele z nich, ze względu na obecność silnego ubiegłym kubańskiego klasy średniej, mają klasyczne samochody z normą, a nie wyjątkiem w Kubie. Nawet prezydent Fulgencio Batista syn miał 1956 Corvette. Z uwagi na ciągłe dobrej opieki, wiele pozostaje w dobrym stanie, po prostu dlatego, że ludzie kubańskie być w stanie dostosować się do malejącej części źródłowych do utrzymania pojazdów działa. Właściciele tych zbiorników szarpać się o potencjalnej „kopalni złota”, że jeśli embargo były zostać zniesione, Kubańczycy mogli Szybkie pieniądze dla ludzi, którzy zbierają i przywrócić go zrobić sprzedając swoje samochody, sitzen.Auf drugiej stronie Wiele z tych pojazdów, w szczególności tych, które zostały przekształcone w taxi, silniki zamienne do przyjęcia sowieckich ogół silniki wysokoprężne. Na szczęście, jest to zmiana, że ​​samochód jest nowe życie. Praktyczne granice wytrzymałości silnika, brak części zamiennych i wysokie koszty paliwa w okresie zimnej wojny miał (około 75 centów za litr w lecie 2002) Kuba Diesel (około 15 do 20 centów amerykańskich), a spopularyzował wybór dla Jednak wymiana silników, jeżeli nadaje się silnik benzynowy nie mógł kupić werden.Die starych amerykańskich samochodów na drodze dzisiaj mają „stosunkowo wysokie nieefektywności” w znacznej mierze do braku nowoczesnych technologii. To doprowadziło do zwiększenia zużycia paliwa, a także wsparcie dla trudnej sytuacji ekonomicznej jego właścicieli. Te niedomagania, zauważalny spadek podróży ma „średnio prawie 3000 km / rok, w połowie 1980 roku do mniej niż 800 km / rok w latach 2000-2001” wystąpił. Jak Kubańczycy starają się zaoszczędzić jak najwięcej pieniędzy, jak to możliwe jest wtedy, gdy podróżujesz, samochody są zwykle zanieczyszczone powyżej dopuszczalnej masie i podróży na niszczejących ulic, co prowadzi do jeszcze bardziej nadużycie do już prowadzonych pojazdów. Ekstremalna brak lub niedobór części bezpośrednio w wyniku rewolucji i embarga. Jednak nie było rozmowy na złagodzenie niektórych ograniczeń embarga. Były prezydent Clinton być dozwolone dla obywateli Stanów Zjednoczonych, aby wysłać miesiąc po Kubie 0, i pchnął „bezpośrednią obsługę poczty między Kubą i Stanach Zjednoczonych w 1963 roku wystawionej do remontu.” To byłoby dla rodzin w USA, aby umożliwić niezbędne elementy (przy założeniu, że można je znaleźć) do swoich rodzin na Kubie dla niezbędnych napraw senden.Derzeit szacuje się, że istnieją pewne 173.000 samochody na Kubie, jeden z nich nie jest znany ile zbiorniki Yank i być godnym dróg.

Wszystkie brytyjskie taksówki usług Kabina z kierowców
Taxi
Format: płytka szklana negatywne „. strong> Prawa Info: Nie znane ograniczenia publikacji Repozytorium :. Thomas Lennon Collection fotograficzny, Powerhouse Museum
www.powerhousemuseum.com/collection/database/collection=Thomas_Lennon_Photographic Sekcja: kolekcja Powerhouse Museum Ogólne informacje o Powerhouse Museum Collection jest w www.powerhousemuseum.com/collection/database Trwałe URL: http://www.powerhousemuseum.com/collection/database/?irn=384767

Tagi: , , , , , , ,

Related posts

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.




Top