Blog o życiu

Zdjęcie Świętne podatkowa Mój samochód

Kontrola mojego samochodu zdjęcia.Jest:

Mój nowy samochód w 2014 Vauxhall Corsa 1.2 Excite
kontrola mojego samochodu
Raczej zamiast sprzeczne, co lubię stary samochód, mam nowy jeden koniec! Niestety, to po prostu nie jest bardzo łatwe w 19 lat, aby zapewnić dla mnie do starszych samochodów, a ten będzie również wspólnie z mamą, bo niedawno sprzedał jej Fiat 500C pozostaje bez samochodu. Zwłaszcza, gdy jechali do domu z Vauxhall dealerów dzisiaj, i jak na razie mi się podoba. Jest to silnik 1.2 16V benzyna w „Excite” poziomu wyposażenia, które jest mniej więcej w połowie zakresu Corsa. mały silnik jest trochę słaby, ale nie masowo, więc także nie jestem demonem szybkości! Teraz ma 22 mil na zegarze, po tym, jak pojechaliśmy do domu. Mam nadzieję, że do utrzymania go w czystości tak długo, jak to możliwe! Całkiem dobre miejsca, i jest wyposażony w USB i Bluetooth i dobry odtwarzacz CD / Radio.Beachten brak tarczy sterującej! Nie mam prawo teraz, ale mogę jechać przez 14 dni bez wejścia dostał kawałek papieru, jeśli policja zatrzyma mnie! Także musi „czarna skrzynka”, aby zapewnić, że wkrótce część umowy, więc mogę £ 99 ubezpieczenia. Jeśli mam jechać ostrożnie, mogę wszystkie moje pieniądze, co jest miłe! Uwaga ojciec skupić się tylko potajemnie w bok lubimy czerwone samochody w tym domu! Mam nadzieję, że ten samochód będzie dobre dla mnie, oczywiście, że nie jest to dla mnie bardzo interesujące i wszystkie z bardzo nowoczesny, ale będzie mi miejscach (mam nadzieję!). To jest tak nowy, że nawet nie pojawiają się na Cartell, nawet jeśli tylko na DVLA. Cieszę się, że widzę Western Country (Bristol), patrz rejestracji.

7 CV Citroen
kontrola mojego samochodu
Motorclássico, Lizbona, Traction Avant Portugalin Wikipedii Traction Avant MonocoqueFrontdrehstabfederungDer, Francuski dla & amp; quot; – Zbudowany w 1928 Alvis FWD brytyjskiego kabla produkcji z napędem na przednie koła & amp; quot; był André Lefebvre i Flaminio Bertoni pod koniec 1933 / na początku roku 1934. Chociaż nie jest to pierwszy samochód produkcyjny z napędem na przednie koła zaprojektowane L29 1929/32 w Stanach Zjednoczonych i F1 DKW 1931 w Niemczech – był to pierwszy na świecie stali napęd na przednie koła -Monocoque produkcyjny wóz. Wraz z 1930 modeli DKW, trakcji powodzeniem pionierem napędem na przednie koła o Europejskim Massenautomarkt.Der Traction Avant Struktura była spawana monocoque (unibody). (Organy & amp; quot; & amp; quot) został zbudowany, większość innych samochodów tamtej epoki były na osobnej ramce (podwozia), do której organizm nie-strukturalne. Konstrukcja Monocoque (jako organu jednostki lub & amp; quot; unibody & amp; rdquo; w dzisiejszych USA) prowadzi do zapalniczki pojazdu, a obecnie jest używany do prawie wszystkich samochodów-design, choć budowa ciała-na-budowie pozostaje dla większych pojazdów, takich jak LKW.Diese budowę podchodzić z wielką podejrzliwością przez wiele stron, z wątpliwościami co do jego wytrzymałości. Jeden rodzaj testu zderzeniowego został zaprojektowany, że samochód w postaci jazdy z klifu do jego wielkiej wrodzonej elastyczności do veranschaulichen.Das powieści zaprojektować samochód bardzo nisko położone wykonane w stosunku do swoich rówieśników – Traction Avant zawsze posiadał unikalny wygląd w pojawianiu się zawadiacko 1934 udał się znane i nieco staroświecki 1955.Die zawieszenie było bardzo zaawansowany w erze samochodu. Przednie koła powstały niezależnie, z drążkiem skrętnym i wahaczy zawieszenia, [3], gdzie większość współczesnych używane osi i koszyk na żywo typu projekty piórowych. Tylne zawieszenie jest prosty wał ze stali lub pręta Panhard, ciągnąc ramiona i drążki skrętne do 3-calowy (76 mm), rury stalowe ist.Da skręcić mocowane śrubami do monocoque jest dużo lżejszy od konwencjonalnych rozwiązań z epoki, było zdolne do 100 km / h (62 mph) i zużytego paliwa tylko w ilości 10 litrów na 100 km (28 mpg IMP, 24 mpg-USA) .VariantenCabrioletTraction Avant hinten1937 7C Coupe trakcji AvantEin francuskim & amp; quot; familiale & amp; quot; 11 Okno F 1954 6, 9 miejsc Citroen 11 Commerciale 5-türigTraction Avant wzrasta. Łódź została rozszerzona, a jego objętość jesienią 1952 roku podwoiła się [4] Oryginalny model, który został wprowadzony w dniu 18 kwietnia 1934 roku, był to mały salon z 1303 cc (79,5 cu w) silnika. Model ten był 7A, który w czerwcu 1934 roku przez 7B z silnikiem o większej wydajności 1529 cc (93,3 cu in) udało się to powiedział. Z kolei 7b została założona w październiku 1934 roku przez 7C z jeszcze większą moc 1628 (99,3 cc udało CU) silnika. Późniejsze modele były 11, że 1911 ml (116,6 cu w) miał (w listopadzie 1934 roku rozpoczęła) czterocylindrowy silnik, a 15 (uruchomiony w 1938 roku do życia), z +2.867 cc (175.0 cu w) szóstej. Numery odnoszą się do francuskiej kW lub ocena CV. 11 było 11 CV, ale na tyle dziwne, 15 było rzeczywiście 16 CV. 11 został zbudowany w dwóch wersjach, 11L (& amp; quot; Légère & amp; quot; lub & amp; quot; light & amp; quot;), który był taki sam rozmiar jak 7 CV, a normalnym modelu 11 dłuższy rozstaw osi i szerszy ślad hatte.Citroën zaplanowano dwa warianty, które nigdy nie wszedł do produkcji, ponieważ nie są wystarczające zasoby dostępne do ich rozwoju, z wyjątkiem bieżących pojazdów prototypowych. Jednym z nich był automatyczny wyposażony model, oparty na Sensaud de Lavaud automatycznie i drugi wzór 22 CV z V8 3,8 litra. Skrzynia biegów (co faktycznie pierwotnie opracowany dla Citroena) był & amp; quot; gearless & amp; quot; automatycznie za pomocą przekładni hydrokinetycznej sam dopasowuje prędkość obrotową silnika do napędu okazuje, podobny do Dynaflow -übertragungsschwankungen później w USA. Samochód powinien mieć mniej spartańskie wnętrze niż inne Traction Avant i to był nowy silnik V8 Citroëna. Około dwudziestu prototypy zostały wykonane, ale kiedy projekt został anulowany w 1935 roku ze względu na Michelin przejęcia; Prawdopodobnie wszystkie one zostały zniszczone. [Odniesienie potrzebne] Ponadto do korpusu 4-drzwi samochodu została również wykonana jako coupe 2 drzwi z gniazda, gdy dudnienie. Kabrioletu, jak dłuższy okres Familial modelu z trzech rzędach Nie było nawet wariant Commerciale typu hatchback w 1939 roku, na długo przed jego czas w tylnej klapie został podzielony na dwie części, z których mniejsza o kole zapasowym z górnego otworu do dachu. Z jednego kawałka najwyższej zawiasach tylnej klapy został wprowadzony, gdy Commerciale wznowił produkcję w 1954 roku, po II wojnie światowej zaburzenia [edytuj] unterbrochen.Wartime Francja wypowiedziały wojnę Niemcom we wrześniu 1939 roku i szybko zaatakował w czerwcu 1940 roku wojska niemieckie i zajęte północnej Francji. [1] Lata wojny były są rozpaczliwym braku surowców dla przemysłu cywilnego i benzyny, [1], ale czynniki te nie były widoczne od razu. Paris Motor Show odbędzie się w październiku 1939 roku, na krótko [1] odwołana trakcji, ostatni „normalny” rok w kategoriach, ale planowane ogłoszenia Citroen miał udział zbliżającą modelu 2CV, a nie znaczących zmian w trakcji. Poziom produkcji w roku 1939 i 8120 do 1628cc 2910mm rozstaw osi silnikiem 7C modele zostały wyprodukowane [1] Ta spadła do 1,133 w 1940 roku, który był pierwszym rokiem, w którym doznał poważnych uszkodzeń roślin bomby. – Z tej okazji przez niemieckiego ataku spowodowało – w dniu 3 czerwca 1940 roku produkcja samochodów została założona w czerwcu 1941 roku, kiedy to dalsze 154 zostało zawieszone ostatni w okresie sześciu miesięcy produkowane. By 7c nadal pojawiają się w cennikach Citroën, ale do marca 1944 roku produkcja tego mniejszego „silnikami” 7CV wersji Traction nie została wznowiona po wojnie. [1] W przypadku bardziej zaawansowanych 11 Silnik 1911cc modeli B-light, dane porównawcze zostały wyprodukowane 27 473 sztuk w 1939 roku, 4415 w roku 1940 i 2032 do 1941 roku, mimo że produkcja w roku 1941 zakończył się dla tego modelu dopiero w listopadzie 1941 roku, tak, że postać na ten rok jest na 11 miesięcy produkcji. [1] W 1945 roku produkcji regulować tylko powoli: B-11 pojawiły się bardzo mało światła z 1,941 samochodów zmieniło, poza tym, że teraz otacza reflektory były malowane zamiast chromowana. Do końca grudnia 1945 roku, roczna produkcja osiągnęła 1525th [1] deprecjacja waluty wynikająca z ceny wymienionych samochodu, który był 26,800 franków w styczniu 1940 roku i wzrosła o 110 670 CHF w październiku 1945 roku [1] W 1945 roku samochód był jedyny model Citroën, a jako kolejny znak czas były klient nie będzie w stanie zapewnić swoje opony dodatkowo 9455 franków za serię pięciu naładowany. [1] W maju 1946 roku, prawdopodobnie z powodu ekspansji niedoboru opon wojna, samochód mógł wreszcie kupić opony bez dodatkowych kosztów, ale w międzyczasie, łączna cena 11 B światła wzrosła do 121 180 franków. [1] 11 B-normalnego modelu, zróżnicowane od 11 B-światła przez jego 3090mm rozstaw osi, doświadczył podobnego spadku wolumenów 1939-1941 z tylko 341 samochodów w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 1941 roku produkowane [1] wojna pojedynczy 11 B-normalna została utworzona w 1946 roku, w czasie, Paris Motor Show będzie w październiku 1946 roku, przedstawiono: w ciągu dziesięciu lat powojennego okresu samochodu, krótszy 11 B światło będzie produkcja zbudowany w 1947 roku, ale w Francja, nadal outsell 11 B-normal.Zunächst armia francuska brakowało entuzjazmu dla Citroën Traction, wierząc, że to pod warunkiem niewystarczającym prześwit dla swoich potrzeb. [1] Jednakże, od września 1939 roku, około 250 znalazł drogę do służby wojskowej. Ze stratami samochodów w zespole granicznego, dostarczane Citroën kolejne 570 w armii od lutego do maja 1940 roku, a dostawa miała miejsce prawdopodobnie przed klęska militarna interwencja [1] W czasie wojny, wiele samochodów były & amp; quot;. ponownie zarejestrowany WH … & amp; quot; (Wehrmacht Heer / Dowództwo Armii) tablice rejestracyjne po ustaniu zarekwirowane przez wojska niemieckie. [1] To dało solidne usługi we Francji i poza nią, zwłaszcza w Libii i Stalingradem. Trakcje również sprzyja oporu i wyzwolenia jako zajmując więcej pojawiła się w całej Francji z dumą wpisał z FFI na ich drzwi. Mniej chwalebnie samochody były znane jako ulubionych wśród gangsterów, takich jak to notorycznie Szalony Piotruś i jego trakcji Bande.Großbritannien zbudowanych samochodów [edytuj] wersje kierownicą z lewej strony zostały zbudowane w Paryżu na rynku skandynawskim RHD samochody w Slough w Anglii, w Las, Belgia, w Kopenhadze, w Danii, i. Wersja Slough od 11l nazwano Światło Piętnaście i długi rozstaw osi 11 był nazywany Big Piętnaście. To mylące terminologii w odniesieniu do podatku Ocena brytyjskiego biznesu czasu, która była wyższa niż Francuzi, więc silnik 11CV było 15 KM w Anglii. Model 15CV został nazwany & amp; quot; Big Six & amp; quot; w stosunku do jego 6-cylindrowy silnik. Były one popularne skórzane fotele i drewniane deski rozdzielcze w Wielkiej Brytanii, miał 12-woltowy układ elektryczny i byli z innej kratki i różnych zderzaki. Niektóre modele również miał Schiebedach.A 1911 cc (116,6 cu w) Światło Piętnaście z brytyjskiego magazynu Motor w 1951 roku miał maksymalną prędkość 72,6 mph (116,8 km / h) i może wynosić od 0-60 mph (97 km / h) badanych przyspieszył w 29,7 sekundy. A Pobór z 25,2 mil na galon imperialnej (11,2 l / 100 km; 21,0 mpg-US) została nagrana. Test samochodu kosztuje £ 812 GB w tym podatków. [5] dwa tysięcy osiemset sześćdziesiąt sześć cc (174,9 cu in) Model sześciocylindrowy silnik był testowany przez tego samego czasopisma w 1954 roku i znalazł to auto maksymalną prędkością 81.1 mph (130,5 km / h), przyspieszenie od 0-60 mil na godzinę (97 km / h) 21.2 sekundy i zużycie paliwa 18,6 mil na galon imperialnej (15,2 l / 100 km; 15,5 mpg USA). Samochód kosztował £ 1349 Test GB w tym podatków. [6] Inżynieria [edytuj] 11 CV Citroën Traction Avant używane LégèreDer wzdłużny, napęd na przednie koła układ, zestaw z silnika w rozstawie osi i co awansowała w bardzo rozsądnej rozkład masy, obsługę pomocy samochodu. Przekaz był z przodu pojazdu z silnikiem za nim, a różnica między nimi jest umieszczony, umowa z późniejszym Renault 4 i 16 i pierwszej generacji Renault 5, ale przeciwnie jest odwrócony do wielu podłużna napęd na przednie koła jest wspólną pojazdów, takich jak Saab 96 i Renault 12 i 18, a większość modeli Audi. Zmiana biegów w desce rozdzielczej, za pomocą dźwigni wystaje pionowo w kształcie litery H, bramy. Mają [7] Od tego pionowe ustawienie może w samochodzie biegu wypadku, gdy dźwignia została wykonana na najwyższych pozycjach (czyli drugi lub biegu wstecznym), mechanizm zmiany biegów została wyłączona, gdy sprzęgło mechaniczne został zatrudniony i zwolniony, gdy pedał sprzęgła jest wciśnięty , Wynik tego układu, wraz z wiszące pedały, sterowania hamulca ręcznego w kształcie parasola i przednich siedzeń była bardzo hojna przestrzeń wewnętrzna, z płaskim i niezakłócony piętrze. Układ nizinne eliminuje również potrzebę bieg deski, aby dostać się do lub z pojazdu. Cechy te wykonane są idealne do stosowania jako limuzyny i taksówki, i były one bardzo popularne wśród kierowców i pasażerów. Aż do 1953 roku, był tylko czarny kolor erhältlich.Auswirkungen na Motorsport [edytuj] Another rozumieniu technicznym Tranction Avant był skrzynię biegów ze stopu aluminium, który jest odlewania przez Hans Ledwinka na początku 1930 do Tatrzańskiego V570, zanim silnik z tyłu, używany pionierem, ale to było dość radykalna do Zeit.Abgesehen przyjąć, że znaczna część ciężaru oszczędności, zakład produkcyjny tej biegów przyczyniły się do niżej wymienionego kryzysu finansowego. Ale kiedy John Cooper szuka lekkiej obudowy skrzyni biegów do tyłu Formuły prędkości silnika Traction Avant był jednostką do jedynego kandydata, jak Volkswagen biegów ze stopu magnezu był znacznie mniejszy i bez wymaganej przestrzeni, aby pomieścić wymagane mocniejszy sprzęt do Formuły Jeden. Traction Avant biegów została wykorzystana na Cooper T43, który musi zrobić wyścig F1 mistrzostwo jako pierwszy samochód z silnikiem tak, w 1958 roku jego następca Cooper T45, T51 i T53, a. Cooper T51 wygrał GP World Cup w 1959.Anders na razie stopu Volkswagen używany przez Hewland oznacza Traction Avant sprawa nie może być używany do góry nogami, ponieważ wysokość fali wejście był znacznie wyższy w stosunku do osi wału wyjściowego, że poziom oleju potrzebne do smarowania przekładni będzie wtedy przekroczyć -unreliable wysokość wału wejściowego uszczelki olej stosowany do góry nogami. Tak, że silnik musiał siedzieć wysoko nad ziemią z miejsca poniżej miski olejowej, która nie była wymagana przez silniki suchych wyścigowych miska olejowa. Ale Francuzi biegów było kilka konstruktor samochodów wyścigowych w latach 1950 do lat 60-tych z różnych szczeblach sukcesu eingesetzt.Im przypadku Jack Brabham, który osobiście odwiedził odlewnię ERSA w Paryżu, okazją do dyskusji w celu wzmocnienia sprawy [ 8], transmisja była jako & amp; quot znane; ERSA rycerz & amp; quot; montowane z w dystansowych łącznikiem (adapter biegów silnika) Dodatkowym bodźcem biegów zestaw Ron Tauranac, nazwany Jack Knight, który opracował modyfikację i wyprodukowanych proponowane biegów prosto skrojone. Kwota skompensowany zestawu biegów uruchamia silnik siedzieć niższe, i był powód Cooper T53 został nazwany „dolnoprzewodowy”, które nie tylko z Brabham, mistrzem w 1960 roku, ale również stał się prekursorem ustanowienia Brabham jako Formula wyposażone One-Konstruktor.Auswirkungen na Citroën [edytuj] 1954 sześciocylindrowy 15CV zawieszenie hydropneumatyczne na tylne koła – w pozycji „wysoka” Traction Avant w nowoczesne kosztów rozwoju HochzeitsautoDie z Traction Avant, połączyć z remontem fabryki, były bardzo wysokie i Citroën koniec upadłości 1934. Największym wierzycielem był Michelin, 1954 Citroën eksperymenty wykonywane w laboratorium osoba badawczego, łóżko test dla swoich opon radialnych i nowy rok Automobiltechnologien.Im z hydropneumatycznego technologii do jej pierwszego występu w czasie posiadanych przez Citroën od 1934 do 1976. W Michelin, Citroën, w & amp; quot; 15H & amp; quot; – Wariant modelu 6-cylindrowy 15 z samopoziomujący, z regulacją wysokości tylnej osi, badanie pola dla rewolucyjnego DS opublikowane następujące Jahr.Direkt po wprowadzeniu Citroën ID, uproszczony i opłacalne wersja wciąż rewolucyjnych DS, produkcja Traction Avant w lipcu 1957 roku zakończył się więcej niż 23 lat, 759 111 zostały zbudowane, w tym 26,4 tysiąc zamontowany w Slough w Anglii, 31750 montowane w lesie koło Brukseli i zmontowane w Kolonii w Niemczech 1823rd Całkowita zatrzymanie produkcji przekłada się na drugie Weltkrieg.Der Traction Avant dziś [edytuj] Big Piętnaście LimousineIm 2006 roku, najstarszy numer produkcyjny przetrwanie 7A (& amp; quot; coque Nie & amp; quot;) AZ 00-18 i jest częściowo rozmontowane forma (przednie koła silnik i wolnostojący) w Muzeum Citroën w Paryżu. Najstarszy działa 7A jest prawdopodobnie numer AZ-00-23, co było do dnia 1 września 2006 roku w posiadaniu holenderskiego właściciela i jest teraz słoweński Besitzer.Traction Avants są dość wytrwałych pojazdów nawet współczesnych standardów; Jednak są one narażone na wyciek wody w kabinie i musi być zapewniona, przy zakupie jednego. Co kilka lat entuzjaści Traction Avant wysyłać swoje pojazdy na egzotycznym miejscu na wiecu. W 2002 roku, na przykład, prowadził grupę ponad 30 Traction Avant z Los Angeles do Nowego Jorku bez incydentów. [1]

+2.001 Midas
kontrola mojego samochodu
ten wygrywa nagrodę za najgorszy samochód jaki kiedykolwiek wyszukiwania widziałem! Co za straszna próba samochód! To musi być dość rzadkie poza show. To wyglądało dobrze używany numer rejestracyjny: L102 YDL✔ besteuertTax zapłaty: 1 sierpnia 2015✔ MOTGültig się: 7 sierpnia 2015Fahrzeugmarke Midas Data pierwszej rejestracji 17 lipca 2001Baujahr 2001Hubraum (cc) 1118ccKraftstoff markery Benzyna Eksport NeinFahrzeugfarbe żółtym

Tagi: , , , ,

Related posts

Facebook Login Policies

Jeśli mielibyśmy mówić o najbardziej popularnych sieci społecznych naszych czasów, jestem pewien, że wszyscy...

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.




Top