Blog o życiu

Tax Free Weekend dla rodzin Texas

wolne od podatku weekendu ZDJĘCIA:

Podatki weekend Darmowy do rodziny Texas
wolne od podatku weekend
16.08.2012 – San Marcos – Texas gubernator Rick Perry byli z młodą Texan przed promowanie rodziny podczas weekendu sprzedaży podatku od początku państwa do ich zakupy z powrotem do szkoły przy San Marcos Walmart (Dziennik Gubernatorstwo zdjęć) Więcej informacji: governor.state.tx.us/news/press-release/ 17552 / Kod

DSC00793B – Kolejna podróż zaczyna ….
wolne od podatku weekend Proszę
żadnych zaproszeń lub na własny promocji, to zostanie usunięty , Moje zdjęcia są swobodnie używać, po prostu dać mi kredyt i byłoby miło, jeśli możesz dać mi znać, danke.Zeit dla innej małej wycieczki do New Hampshire. Mamy zakupy do uzyskania podatków i tylko na długi weekend z moją córką. Chociaż jesteśmy mają zipline i poszedł do Franconia i kwiatem I. Flume.Eine na dysku, nie daleko od domu

O radości otwartej drodze!
wolne od podatku weekend
Kalendarium historii motoryzacji 1679-1939 1679Praktische Francuski naukowiec Denis Papin wymyśla szybkowar lub „kuchenka” .1690Viele przed nim z bezpośrednich kosztów prochu jako środek do przemieszczania tłoka w otworze, ale eksperymentowałem, Denis Papin opublikował swoje pomysły na wykorzystanie pary jako alternatywa dla w celu uzyskania wielokrotnych cyklach ruchu. On widzi potencjał do mechanicznego alternatywa dla zwierząt do uruchomienia samochodu. On idzie do pierwszej maszyny parowej, która jest używana do wody w kanale do pompowania między Kassel i Karl Haven w Niemczech bauen.1698Englisch inżynier wojskowy Thomas Savery wykorzystuje Papin „bioreaktora” jako podstawa surowego silnika parowego do pompowania wody z zalany kopalni Wellen.1712Denis Papin, wizyta w Londynie w nadziei patronatem, pisał do przyjaciela Zgłoś swoją porażkę i poprosił o wsparcie finansowe na powrocie do Niemiec do zapłaty. Nigdy nie usłyszeć znowu, jest prawdopodobne, że Papin zmarł w Londynie w skrajnej nędzy i pełnej Anonymität.Thomas Newcomen, a & amp; quot; ironmonger & amp; quot; i kowal z Dartmouth, Anglii, patentów & amp; quot; Atmosferyczne Steam Engine & amp; quot; i wspólnie z Johnem Calley zaczyna budować i sprzedawać silniki do pompowania wody z Bergwerken.1765James Watt, przy wykonywaniu naprawy silnika Newcomen, jest kilka ulepszeń, nowych sposobów pracy zasadniczo i zwiększenia ich wydajności. On stanowi solidną podstawę do projektowania wszystkich parowozów wciąż kommen.1769In Paryżu, Nicolas Joseph Cugnot, inżynier wojskowy, wykazały samobieżny pojazd parowy – pierwszy w historii. Rząd francuski prosi Cugnot zaprojektować i zbudować większy pojazd, zdolny do przemieszczania dużych ilości Artillerie.1770Bei ogromnych kosztów rządu francuskiego, Cugnot buduje „Fardier” dużą trójkołowy przewozu artylerii i stworzył pierwszy wypadek samochodowy historii poprzez pukanie po dolna część Wand.1787Oliver Evans Maryland patentów Parowa maszyna do stosowania w wozach zasilających i Kutschen.1801Richard Trevithicka, wczesnym pioniera kolei parowej, zbudował pierwszy udany pojazd silnikowy, a napędza go przez Camborne, Cornwall. Cztery dni później wybuchł pożar zerstört.1803Trevithick buduje drugi samochód parowy, co sprawia, kilka udanych tras ulicami Londynu. Niestety, jest to również zniechęca konie i zapalić znaczące publicznej Feindseligkeit.18051804 Oliver Evans, buduje pierwszy na świecie Amfibia, „Orukter Amphibolas”, zasilany parowej Koparka na kołach, do Filadelfii Służby Zdrowia. W lipcu 1805 roku jest mile i pół drogi od Placu Centralnego, wokół brzegu Schuylkill. Waży 20 ton i jest zasilany przez 5 KM dwucylindrowy silnik odrzutowy jazdy zarówno wiosła i 2 kołach. Bez metody kierowania pojazdem na ziemi jest znacznie bardziej skuteczne w Szwajcarii niż Boot.1807In buduje Isaac de Rivaz i pokazuje pierwszy pracy silnika spalinowego. Mieszaninę ogrzewa się z mieszaniny wodoru i tlenu, i w zależności od zaworu wylotowego nożny. Zamontowane na mały samochód, jeździ kilka Meter.1816Besorgt na liczbę osób, które wymyśla i patentów przez wybuchające silniki parowe Wielebny Robert Stirling alternatywa, która jest nie tylko bezpieczniejsze, ale również o wiele bardziej efektywne zabity. Biegnie spowodowane różnicami temperatury w gorącym powietrzu i obrót, podczas przechodzenia między różnymi częściami silnika. Różnorodność paliw alternatywnych w użyciu mimo jej poprawy bezpieczeństwa i najwyższej wydajności do ogrzewania powietrza, i to jest w dużej mierze do stosowania w pojazdach ignoriert.1826Samuel Brown patentów i zbudował swój & amp; rdquo; Gaz i próżniowe & amp; quot; Silnik. Ma dwa cylindry połączone drgającego pręta o pojemności 8,800cc i pojemność tylko 4 KM. Silnik napędzający karetkę powodzeniem napędza Shooters Hill, Blackheath, na obrzeżach London.1829Goldsworthy Gurney, budując swoją „London i łaźni ‚Trener parowa, wyrusza w pierwszy na świecie serwisu trenera długodystansowych, podróż w obie strony z Londynu do Bath iz powrotem. While podróż na zewnątrz, jest oznaczona przez wielu wpadek droga powrotna jest osiągnięty w ciągu 10 godzin ze średnią prędkością 8,4 mph. Gurney później twórca teatralny sein.1830Eine regularną usługę zbierania oparów ‚Limelight’ pomiędzy Stratford we wschodnim Londynie i Paddington, West London założył Walter Hancock. Zastosowanie „Dzieciątko”, jego drugi Dampfwagen.1831Sir Charles Dance buduje pierwszy na świecie regularnych usług pasażerskich między Gloucester i Cheltenham samochodów, wykorzystując trzy Gurney samochód parowa. Działa tylko na kilka Monate.1834In Londynie Walter Hancock ustawia łańcuch garaże do swoich autobusów parowych osobowych na drodze między ich celami bedienen.1845Robert William Thomson z Stonehaven, Szkocja patentów pierwszy na świecie wulkanizowana guma opony pneumatycznej. Dobrze jest uczyć się w Londynie, ale nie dostał produkcję, obawiając się, że jego koszty do erreichen.1859Belgische JJ Etienne Lenoir zbudował pierwsze na świecie praktycznych wewnętrzne działa silnik spalinowy na mieszance gazu węglowego i powietrza oraz z układu zapłonowego A „iskier wiosny”. Firma Założona i w Paryżu, wokół silnika nadal entwickeln.1860Le Monde illustre. Poświęcając artykuł JJ Etienne Lenoir pierwszy z silnikiem na gaz olej Wagen.Erste dobrze w Stanach Zjednoczonych znajduje się w Titusville, Pensylwania gebohrt.1862Französisch inżynier Alphonse Beau de Rochas, patentów że czterosuwowe silniki spalinowe w najnowocześniejszy eingesetzt.1863Lenoir przedstawia drugi samochód, napędzany przez 1,5 KM „ciekły węglowodór” silnika. Kilka przejażdżki sześć mil powodzeniem między Paryżem a Vincennes abgeschlossen.1864Alexander II cara Rosji kupuje samochód Lenoir, stając się pierwszą sprzedaż eksportowa samochodu w rządzie Geschichte.1865Großbritanniens zapewnia „Lokomotywy na autostradach Act” bardziej powszechne niż „Red Flag Ustawa „znany. To wymaga, aby wszystkie pojazdy drogowe napędzane mechanicznie musi mieć trzy sterowniki, musi być ograniczona do 4 mph na otwartej drodze i 2 mph w mieście i musi być poprzedzone człowieka Wędrówki z czerwoną flagą do publicznej wiadomości na warnen.1866In Niemcy Nikolausa Augusta Otto patentów a & amp; quot; wolnego tłoka & amp; quot; Motor.1868Erste atmosferyczny silnik parowy „Cornubia”, do Indii exportiert.1872Nikolaus Otto i formy Eugen Langen NA Otto & amp; amp; Cie, „Do erzeugen.1877Die gładka & amp silnik wolnego tłoka”; quot; Otto milczy & amp; quot; silnik opatentowany jako pracownik w Niemczech, Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach przygotować ich do Produktion.1879Eine pierwszy „patent Master” dla samochodu zostanie złożony w Stanach Zjednoczonych przez inżyniera i rzecznika patentowego George B. Selden. On wyciąga okresu stosowania przez wiele lat opóźnić wiele zmian do ich wydania przez złożenie. Tymczasem, on walczy o własnych zdolności produkcyjnych aufzubauen.1885Eine ropopochodnych (benzyna) napędzanych silnikiem czterosuwowym używany z konnym przewozu Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach anzupassen.Französisch wynalazca Ferdynanda Forest, budowa silnika licznik-tłokowy z niskiego napięcia magneto zapłonu i kolacja Spritzvergaser.1886Nicolaus Otto zawiedzie, patent na swój czterosuwowego silnika z powodu 1862 patentu Alphonse Beau de Rochas „we Francji w celu uzyskania . Niemniej jednak, nadal odnoszą się do zasady czterosuwowym jako trójkołowy Otto-Carl Benz, sprawia, że ​​swoje pierwsze udane przejazdy. Jest to pierwszy samochód napędzany naftowy być opracowane od podstaw, zamiast konia angepasst.1888John Boyd Dunlop, szkocki weterynarz mieszka w Belfaście i wymyśla nowe patenty oponę pneumatyczną bez znajomości poprzedniej pracy i patentu kolega Scott Robert Lord Kelvin .W Wielkiej Brytanii, Brighton wynalazca Magnus Volk rozpoczyna produkcję samochodów elektrycznych. Jego kolej elektryczną wciąż biegnie wzdłuż wybrzeża heute.Karl Benz rozpoczyna się trzy koła do produkcji samochodów naftowych zasilany; Sprzedaży są langsam.1889Daimler sprzedaje prawa do Francji na nowym cylindrze silnika bliźniaczego V skonfigurowany do Panhard & amp; amp; Levassor1890Ohne do myślenia co samochody, Panhard & amp; amp; Licencja Levassor Peugeot przechowywania sprzętu do silnika stosowanego w przemyśle motoryzacyjnym do nutzen.Daimler Motors Company przez Gottlieba Daimlera i Wilhelma Maybacha w Bad Cannstatt, Deutschland.1891M. Levassor postanowił budować samochody, mimo wszystko, projektowanie i rozwój tyłu silnikiem Auto.Frederick R. Simms nabywa Daimler prawa Wielkiej Brytanii, z zamiarem produkcji silników do rozruchu silnika treiben.Ferdinand las pierwszy na świecie czterocylindrowy silnik benzynowy z mechanicznego zaworu do zastosowania w łodziach i nadal buduje pierwszy na świecie sześciocylindrowy silnik w tym samym celu. Aplikacja morskich zapewnia, że ​​jego wkład w historię motoryzacji ignoriert.1892Levassor wprowadza nową konstrukcję samochodu, który stał się być uważana przez wiele lat model dla większości wzorów. Cztery koła, z przodu silnika, koła zębate biegów i napęd na tylne koła. Po pierwsze, ta konfiguracja w systemach Panhard bekannt.1893Brüder Charles Edgar Duryea i Jakub Frank Duryea Springfield, Massachussetts zbudować swój pierwszy samochód, Charles o ugruntowanej tle w cyklu koniunkturalnego. Są one wyposażone w pierwszy w Ameryce budować realną motoryzacyjny gutgeschrieben.Karl Benz prezentuje & amp; quot; & Amp; quot ;, Viktoria napędzany przez 3 KM naftowej (benzyna) silnik z maksymalną prędkością 11 mph. Czterdzieści pięć samochodów są w tym Jahr.1894Nach wieloletnie trudności finansowych, Karl Benz rozpoczyna masową produkcję „” dwóch modeli, Velo i Viktoria.Henry G. Morris i Pedro Salom Filadelfii przejdż Ameryki pierwszej fabryki samochodów na budowę Electrobat Elektroautos.Die Apperson bracia i Elwood Haynes z Kokomo, Indiana pracować razem do samochodu bauen.1895Karl Benz 135 sprzedanych pojazdów w Jahr.Sir David Salomans zorganizował pierwszą wystawę w Wielkiej Brytanii pojazdów silnikowych na świeżym powietrzu w październiku w Tunbridge Wells, Kent.Im listopada pierwszy kryty wystawa samochodów w Wielkiej Brytanii odbywa się w głównej patentu Stanley Cykl Show.Selden wreszcie w Stanach Zjednoczonych po latach rewizji gewährt.Erste silnikiem benzynowym o De Dion Bouton i magazynu Autocar JJ Henry produziert.Die Sturmey gegründet.Frederick, Frank i George Lanchester budowy pierwszego all-British, wszystkie koła, samochód na benzynę z wielu innowacji technicznych. Lanchester przejść do Rolls Royce do konkurowania w jego reputację doskonałości, ale nie dla długoterminowego sukcesu gospodarczego erzielen.Ein Peugeot L’Eclair to pierwszy samochód na oponach Michelin laufen.1896Die Brytyjskiego Przemysłu Samochodowego rodzi się, gdy zaczyna Harry J. Lawson Daimler Motor Company podnosi w Coventry.Britische Parlamentu Red Flag Act i podnosi limit prędkości do l4mph; Lawson zorganizował pierwszy Run Londynu do Brighton na „Emancipation Day” do gedenken.Duryea przynosi dwa samochody do Europy dla pionierów Emancypacja Dzień Event.Amerikanischen Henry Ford, Charles Brady króla, Ransome Eli Olds i Aleksander Winton wszystkie kompletne i przetestować ich pierwszy cars.The pierwszy samochód do sprzedaży w opony pneumatyczne standardowo jest Leon Bollee formy Voiturette.Harry J. Lawson (później Manufacturing Company silnika), prawa do wszystkich głównych Continental nabycia patentów Bezkonnego Carriage Company Wielki, w wysiłku , kontrola brytyjskiego przemysłu motoryzacyjnego do gewinnen.1897Emil Jellinek, finansista, międzynarodowych dyplomatów i entuzjastów wyścigów, poleceń pierwszy czterocylindrowy Daimler.Die pierwsze komercyjnie dostępne samochody parowe z braci bliźniaków Franciszek i Freelan Stanley gefertigt.Alexander Winton producentem rowerów z Cleveland, Ohio obejmuje Winton silnika Carriage Co.Der firmą papieża produkcji Hartford, Connecticut, USA w czasie największego producenta rowerów, zaczynają swoje samochody próby w dużych ilościach w bauen.Eine Brytyjsko-zbudowany Daimlera z John kasz do Lands End przez Henry Sturmey dziennikarz z „Autocar” napędzany do magazynu time.The Automobilklub Wielkiej Brytanii i Irlandii jest FRSimms gegründet.Emile Levassor stirbt.R. E. Olds oraz grupa biznesmenów do inwestowania Lansing, 000 na Olds Motor Company pojazdów erstellen.Leon Serpollet buduje swój pierwszy Dampfwagen.1898James Ward Packard Warren, Ohio, jeden z pierwszych nabywców Winton i natychmiast niezadowolony jest tak jest niezawodność i wydajność zaczyna dosłownie „przynieść je na kawałki.” Rudolf Diesel jest patent na silnik spalania wewnętrznego, w którym bardzo wysoka kompresja mieszaniny paliwa / powietrza, to samozapłon powoduje zamiast gewährt.Unter zapłonowej za pomocą silnika i oś De Dion, Louise Renault buduje jego pierwszy Auto.Panhard-Levassor przejąć koła zamiast wprowadzenia Pinne.De Dion Bouton z Voiturette.Coventry Daimler-zwolnić swój pierwszy zasilacz czterocylindrowy model.The pierwszy Napier zbudowane ist.1899FIAT Sunbeam Wolseley Albion i Isotta Fraschini z Produkcja beginnen.In USA, Olds Motor Company pojazdu zaczyna również Produktion.1900Gottlieb Daimler umiera w wieku 66 lat Tydzień później Emil Jellinek zabezpiecza umowę wyłączności z Wilhelm Maybach. Samochód, w którym brał udział, a na rynku są obecnie nazwane jego ukochanej córki Mercedes werden.Die tysiąc mil nauka jest organizowany przez Automobilklub Wielkiej Brytanii i Irlandii, w celu wykazania niezawodność i wydajność pojazdu silnikowego do brytyjskiego społeczeństwa. Wielu ludzi jest samochód po raz pierwszy w życiu, aby produkować w sumie 4192 wozów sehen.Amerikanischen producentów każdej sprzedaży przy średniej cenie 00,00.1901Mit umowie dystrybucji wyłącznej i niektórych uwag technicznych Emile Jellinek, Daimler w Bad Cannstatt, nowy „Mercedes”. Jellinek oba te samochody wyścigowe z wielkim sukcesem i sprzedawać je do osobiście wybranym Klientel.Ettore Bugatti wygrywa Grand Prix Milan w jego typu 2 i pokazuje na wystawie Milan Motorcar. On podszedł De Dietrich-Niederbronn w Alzacji i zaproponował umowę licencyjną do projektowania samochodów dla nich. Ponieważ jest on nadal legalnie nieletni, jego ojciec Carlo podpisał Vertrag.Modell w Curved Dash „Olsmobile” jest pierwszym na świecie seryjnie produkowany z ropy naftowej (gaz) powered Auto.John Starley zmarł, nie widząc, przejdź do produkcji samochodów Rover .1902Packard patenty i prowadzi & amp; quot; H & amp; quot; Przesunięcie wzoru tak znane heute.Dr. WE Lehwess ustawia pierwszą próbę, aby świat, w specjalnie przystosowanym autobusie Panhard Levassor nazwie & amp; Quot jazdy; Passe Partout & amp; quot; (& Amp; quot; Anything Goes & amp; rdquo;). Bez ograniczenia do planowanych przebiegów trasy z Londynu, przez Europę do Azji, skąd autobus zostanie wysłany do Kalifornii, by przejechać przez Stany Zjednoczone i wrócił do Anglii statkiem przez Atlantyk. On dostaje miarę Niżnym Nowogrodzie w Rosji, gdzie wschodniej & amp; quot; Passe Partout & amp; quot; a próba musi werden.Die porzucone w głębokim śniegu Stowarzyszenia Producentów Samochodowych i dystrybutorów Frederick R. Simms, gegründet.1903Das brytyjski parlament przechodzi ustawy silnika samochodu, zwiększając limit prędkości od 12 do 20mph, wprowadzenie licencji i ustanawiającego rejestracji i numeracji pojazdów Autos.17.000 są teraz w UK registriert.Henry Ford wreszcie zarządza zamówień, 000.00 ustanawiającego Ford Motor Company i rozpocząć produkcję i sprzedaż jej model A runabout.In Detroit jest Cadillac silnika samochodu Firma precyzja mechanik Henry Martyn Leland gegründet.In Londynie, Iron Works Vauxhall buduje jego pierwszy Auto.Marcel Renault jest jednym z 10 kierowców, w tym roku wyścig Paryż-Madryt administracja George’a getötet.Die B. Seldena „głównego patentu na samochodzie „zostaje przejęty przez Stowarzyszenie Licencjonowanych Producentów Pojazdów nowopowstałych, z zamiarem realizacji wielu producentów za szkodę, odszkodowania i przyszłych tantiem erhalten.Die Society of Motor producentów i handlowców zorganizował swój pierwszy Motor Show w Crystal Palace, południowym Londynie .Powierzchnia Pierwszy zupełnie nowy Benz, przód silnika „Parsifal 12/18” jest opracowany przez Marius Barbarou i wprowadzone do bardzo udanej Mercedes-Simplex konkurrieren.Ein sześciu-cylinder, wyścigi na cztery koła napęd samochodu przez holenderskiego producenta Spyker eingeführt.Der pierwszych sześciu-cylinder pojazd seryjny jest od Napier eingeführt.James H. Whiting, współzałożyciel The Flint Wagon Works, przekonać swoich partnerów do zakupu Buick Motor Car Company, w tym czasie bardzo małych producentów samochodów. Whiting jest prezesem i David Buick Ogólne Manager.Mary Anderson jest patent na uchwyt sterowane wycieraczki udzielonych pierwotnie przeznaczone, kierowcy tramwajowe w Nowym Jorku w styczniu do helfen.1904Am 1 jest ustawa Prawo samochodów silnika w Großbritannien.Nachdem on jego pierwszy samochód Henry Royce spełnia Charles Stewart Rolls zbudowany, że udało się określić w dystrybucji wysokiej jakości samochodów w Londynie i Royce do liczby samochodów amp wyłącznie do sprzedaży CS Wał; Produkcja AMP; Co Są one znane sein.Die nazwie Rolls-Royce braci Sturtevant z Bostonu, Massachusetts wynalazł pierwszą automatyczną skrzynię biegów. Z dwoma biegami do przodu rotacji zależy od silnika, w flyweights, które rozpadają się zbyt często. Urządzenie nie może być sukcesem, ale przynajmniej jest to droga do dalszego rozwoju verweist.Ford zaczyna samochodów do Wielkiej Brytanii, aby exportieren.Mit 18 lat wynalazł nowoczesny rower Rover jedzie do produkcji Autos.De Launay Belleville znajduje się w Saint Denis sur Seine, Francja centralne jako inżynier założył z Marius Barbarou.William Crapo Durant, współwłaściciel w Durant-Dort Carriage Company, największego amerykańskiego ekspres do przewozu, podchodzimy James Whiting do promowania swoich samochodów Buick. Durant jest Buick Ogólne Manager.Nachdem odmówił płacenia tantiem Stowarzyszenia Licencjonowanych Producentów Samochodów za naruszenie patentu George B Selden Mistrza, Henry Ford pociągnięci do odpowiedzialności. Kluczem do Forda obrony jest to, że Selden nie zbudował samochód, a ważność patentu jest zatem wątpliwa. Zamówienia sędzia Selden samochodu zgodnie z jego patentu do bauen.1905Herbert Austin, wchodzi jako CEO Wolseley w Longbridge, Birmingham rozpoczął własną rynek Firma.Der amerykańską dla samochodów osobowych przez wprowadzenie finansowania raty składa plany vergrößert.Die Automobile Association interesy brytyjskich kierowców znajdują się łatwym celem dla policjantów, którzy chcą dostać awans, ustalane na podstawie liczby ścigaczy złowionych i skazany! 1906Der Royal Automobile Club (RAC) wprowadzenie wzoru koni mechanicznych, w dużej mierze od otworu cylindra silnik basiert.Die Udana współpraca handlowa pomiędzy Henry Royce i CS Rolls wyników w tworzeniu firmy Rolls-Royce i wprowadzenia 40/50 KM sześciocylindrowym „Srebrnego Ducha”, werden.Ford obchodzony szybko, jak „najlepszy samochód na świecie” reprezentuje modelu N na New York Auto Show. Sprzedaży początkowo na 0, Amerykański przemysł samochodowy produkowane 33.500 Fiat Autos.Ehemaligen kierowca testowy Vincenzo Lancia założyć własną firmę w Turynie ze swoim przyjacielem i kolegą Claudio Fogolin.Britannien eksportowane w sumie dwa samochody za miesiąc do Francji podczas importowania łącznie 400 samochodów miesięcznie z Frankreich.Otto Zachow i Williama Besserdich z Clintonville, Wisconsin, zbudował pierwszy udany napęd na 4 koła Auto.1907Ein lat po jego ogłoszeniu, cena Forda modelu N było 0 gestiegen.König Edward VII Awards w Royal Automobile Club Auszeichnung.Willys-over po zakupie Overland Company of Indianapilolis Johna Willys gebildet.Über 60.000 samochody są obecnie w UK registriert.Ein Rolls-Royce „Srebrnego Ducha” kończy test 15.000 mil pod nadzorem RAC, tylko jeden Zatrzymaj durchgesetzt.Auch zakończeniu 15.000 mil test jest 45hp Hotchkiss, zużycie 46 opony w Prozess.Otto Zachow i Williama Besserdich założyć firmę o nazwie napędu na cztery koła samochodu Co.1908Ford zbudować produkcji pierwszego modelu roku jest T. Ten 8000.Basierend na wcześniejszej, nieudanej próbie czterech najlepszego amerykańskiego producenta samochodów, aby przynieść ze sobą William Crapo Durant ma General Motors z New Jersey (GM) z kapitałem 000 w ciągu 12 dni, firma zwiększyła 000.000 gotówkę, na tyle, aby Buick i Oldsmobile The Royal Automobile Club Dewar Trophy nagrody Cadillac, że nie udało się w krótkim odstępie czasu na kaufen.In Londynie po demontażu, mieszania i ponownego montażu elementów trzech „modelu K” Flitzer.1909Die General Motors Company nabywa Cadillac i Oakland.William Durant, potrzebne w wysokości 0,5 mln Ford erhöhen.Louis kupić Chevroleta napędza Buick do zwycięstwa w piątym & amp; quot; Indy Car & amp; quot; Wyścigi w Crown Point, Indianapolis.Fernand Renault zmarł po długiej chorobie. Teraz samotnie na górze, Louis Renault zmienia nazwę firmy na Les Automobiles Renault.Während jeszcze przez de Deutz, Ettore Bugatti i dobry przyjaciel Felix Kortz bierze udział w tworzeniu „Typ 10” w piwnicy jego domu, prawdopodobnie jako wyraz jego rychłej intencji własnej produkcji etablieren.Joseph Sankey & amp; amp; Synowie Bilston, w pobliżu Woverhampton, specjalista od wytłoczek stalowych, rozpoczęcie produkcji tłoczonych elementów blaszanych dla Arrol-Johnston Autos.Joseph Sankey & amp; amp; Synowie stworzenia pierwszego zdejmowany wciśnięty koła stalowe Artillery, znaczną poprawę w stosunku drewnianych wagonów kół hatte.Louis Coatalen wyznaczonych większość pojazdów, które wykorzystywane wcześniej jako główny inżynier w Sunbeam i zaczyna samochodów, zdolnych do osiągnięcia rekordy na torze Brooklands w Surrey entwerfen.HFS Morgan zbudował swój pierwszy samochód, na rowerku z dwóch cylindrów 8HP silników, przestrzeń dla jednego, rumplem i opatentowany „przesuwanie kolumny” niezależne zawieszenie vorn.Charles Franklin Kettering, które już wymyślone, zaprojektowane i opracowane elektrycznego kasy, maszyny Bankowości i doskonałą układ zapłonowy dla samochodów pracując dla NCR, w reżyserii Dayton Engineering Laboratories firmą (Delco). 8000 Cadillac są układy zapłonowe w pierwszym roku produkcji zugeführt.1910De Dion-Bouton wprowadza pierwszy & amp; quot; Commodity & amp; quot; Silnik V8 w world.The produkcji samochodów w USA sięgnął 181.000.Der propozycję umieszczenia podatku od benzyny przez Parlament Brytyjski abgelehnt.Charles Stewart Rolls zginął w wieku 33 lat, kiedy jego awarii dwupłatowiec podczas konkursu lotów w Bournemouth .Powierzchnia RAC projektuje oceny horsepower z tych samochodów w Wielkiej Brytanii opodatkowanych radia werden.Drahtlose w samochodzie zainstalowany ze znacznym wpływem, chociaż wystrój jest bardzo umfangreich.Nachdem I określa się ostatnie 9 lat projektowanie samochody na deDeutz i Mathis Hermès Ettore Bugatti własnej fabryce w Molsheim w ofercie Alzacji (terytorium Niemiec do 1919, a następnie francuski) i rozpoczyna się produkcja jego „Typ 11″ .Crossley, Arrol Johnston, Argyll i Isotta Fraschini cztery Brems.1911Burley szwajcarski kierowca wyścigowy i utalentowany inżynier Louis Chevrolet jazdy Buick dla Willam Durant w pierwszym Indianapolis 500. złamaną sił wałka rozrządu wcześniejszą emeryturę. Louis bracia, Artur i Gaston, są również chętnie się Rennfahrer.Gestützt General Motors Williama Durrant wysiedlonych wynajmuje Louisa Chevroleta jako konsultant do rozwoju wysokiej jakości samochodu, dzięki czemu Chevrolet Motor Company.Ford otworzył swoją pierwszą fabrykę poza USA w Trafford Park, Manchester, UK. O rocznej produkcji 3000 model T, największa brytyjska Automobilhersteller.Cadillac Ford jest szybka 20/30 KM Model pochodzi z zapłonem, oświetlenia elektrycznego i elektrycznego rozruchu siebie Charles F. Kettering z Dayton Engineering Laboratories Spółki (DELCO) przypadku entwickelt.Der Selden patentowego ostatecznie kończy się zwycięstwem Henry Ford, gdy samochód jest zbudowany Selden patentu błąd techniczny. Patent ten stwierdza, że ​​”ważne, ale nie naruszył” uwolnienia Americas samochodów, ich produkty bez dalszej ingerencji ze Selden verkaufen.1912Prominente figury SF Edge, opuszcza firmę Napier po kłótni. Zgadza się, z branży motoryzacyjnej od 7 lat na pobyt w zamian za £ 160,000.00 wypłat. Zamiast tego, on zwraca się do hodowli trzody chlewnej, hodowli bydła i produkcji filmowej, wszystko elektryczny rozrusznik i oświetlenie elektryczne to duży standardu Erfolg.Delco na wszystkich Cadillac Modelle.Der pierwszego Chevroleta , wielki, potężny i bardzo drogie Klasyczne Sześć, osiągnęła produkcję, ale jego cena zostaną one również poza zasięgiem rynku masowego jest Durant musi wygrać, aby aufzubauen.Sonnenstrahl swoim nowym biznesie furorę, jednocześnie wprowadzając dwa zespoły 3-litrowych samochodów francuskich ras pracujących w tym samym czasie. Pochodzą one w 1., 2. i 3. w Coupe de l’Auto dla samochodów turystycznych w Dieppe i 3., 4., i 5. W Grand Prix Francji wobec samochodów z silnikami o znacznie większej pojemności skokowej. W rezultacie, praktycznie identyczne modele przechodnie sprzedają bardzo gut.Brüder i HM WO Bentley kupić agencji London dla francuskich samochodów DFP przez pracodawców i nazwać swój nowy biznes i Bentley Bentley.1913Packard generuje znaczący krok w ewolucji różnicy przez Wprowadzenie zestawu pręt spirala skos pierścień. To redukuje hałas drastisch.Henry Ford badania ruchomych techniki przenośniku taśmowym sprzedaży magneto-Produktion.Fords wzrośnie do 182,809 Fahrzeuge.Der Royal Automobile Club Dewar Trophy nagród Cadillac po raz drugi, w uznaniu wprowadzenia elektryczny rozrusznik i oświetlenie elektryczne .William Morris prezentuje jego Morris Oxford I0hp lekki Auto.Kongress rozpocznie się od Lincoln Stowarzyszenia Highway, chcemy zbudować międzykontynentalnych autostrady do wszystkich kierunkowskazów Ameryka Lobbyarbeit.Mechanische, nie angezeigt.Fiat niektóre modele buduje 3251cars.Renault budowy 9338 samochodów. Louis Chevrolet zbiega się z William Durant, chciał, aby jego nazwisko z renomowanej samochodu i wchodzi on sprowadzony w kontakcie. Sprzedając swoje udziały Chevrolet możliwość stać się multimilionerem rzucił. Durant nadal sprzedaży Chevroleta przez to rynek masowy obszar wachsen.WO Bentley opracowała tłoki stopu aluminium, do stosowania w silnikach samochodowych i osiąga rekord klasy w Brooklands w silniku DFP.1914Die De Dion-Bouton V8 stopu-pistoned teraz, w 3 5 litrów, 4,6 litra i 7,8 litra dla Verfügung.Ford zapewnia proces linii montażowej do produkcji przenośników podwozie Przerwa czas produkcji jednostkowej 12 ½ do 1 ½ Stunden.Ford podnosi dzienne wynagrodzenie swoich pracowników do produkcji przemysłowej Aufzeichnung.Ettore Bugatti opracowuje i produkuje świecie pierwszej serii, 16-zaworowy, 4-cylindrowy kupujący Motor.Britische teraz może wählen.Der między 200 samochodów marki Bundeswehry zaliczkę w Paryżu jest przewoził żołnierzy do przodu w Renault taksówki zurückgeschlagen.WO Bentley służby w marynarce wojennej, silniki do Royal Naval Air Service rozwijać. amp; href=”http://www.flickr.com/photos/brizzlebornandbred/5107286715/”>www.flickr.com/photos/brizzlebornandbred/5107286715/

Tagi: , , ,

Related posts

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.




Top